Reacties
Reacties 51 - 100 van 192
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Fred Daniël | Hallo, Het is erg leuk te lezen wat je op zo,n dag/avond… | 12 okt. '18 |
| Ria de Jonge | Ziet er inderdaad muisgrijs uit, maar evengoed een… | 12 okt. '18 |
| Helma Bexkens | Het einde komt in zicht. de laatste loodjes?? | 11 okt. '18 |
| Imre | Ik heb fans. Haal de gladiolen alvast maar uit het… | 11 okt. '18 |
| Elisabeth | Als je de 4daagse nog eens loopt Imre sta ik voor… | 11 okt. '18 |
| Imre | Mieke, nog een dag of 4, dan ben ik er.zet de koffie… | 11 okt. '18 |
| Mieke | Ik geniet van je verhalen vanuit de Huiskamer in Santiago.… | 11 okt. '18 |
| Ria de Jonge | Je weet het weer mooi te vertellen 😂😂😂! | 11 okt. '18 |
| Margriet | Smeuīg verteld verhaal. Volg je trouw | 11 okt. '18 |
| Ria de Jonge | Toch weer een molen!😀 Ben soms wel een beetje jaloers… | 10 okt. '18 |
| Helene van Veen | Mooi verhaal. En wat een mooie route. Ga ik volgend… | 10 okt. '18 |
| Maria Franssen | Dat is wel pech hebben. Gelukkig dat er een wasmachine… | 9 okt. '18 |
| Imre | Ik dacht bij de nieuwe albergue. Bij de splitsing… | 9 okt. '18 |
| Tjitske | He Imre, wat is de naam van de Alberque waar de bedwantsen… | 9 okt. '18 |
| Helma Bexkens | niet krabben, anders krijg je littekens, zou mijn… | 9 okt. '18 |
| Annelies | Daarom kijk je zo ernstig!!!! Succes en "beest"vrij… | 9 okt. '18 |
| Elisabeth | Hoi, Brrrrr. Nou kijk daarom ook geen gemeentelijke… | 9 okt. '18 |
| Amico Guiseppe | 2 moslima en Imre als bootvluchtelingen. | 9 okt. '18 |
| Elisabeth | Onderweg ook veel tijd om na te denken, leeg te worden..… | 9 okt. '18 |
| Elisabeth | Hola Imre, Bijzonder om de bekende plekjes te zien… | 9 okt. '18 |
| Elisabeth | Grappig hier beneden ben ik nd wc geweest en hebben… | 8 okt. '18 |
| Amico Guiseppe | Ja Imre, Margriet vergeet je nooit. Met z'n 4… | 8 okt. '18 |
| Maria Franssen | Best wel heftig denk ik, als je zo met het verleden… | 8 okt. '18 |
| Piet Geusebroek | Mooi verhaal Imre. Je tempo ligt wel erg hoog; je… | 8 okt. '18 |
| Helma Bexkens | En maar lopen, lopen, lopen...... alsof het niks is! | 7 okt. '18 |
| Ria | Wat een prachtige momenten maak jij toch mee Imre… | 7 okt. '18 |
| Ria de Jonge | Het begint op de vierdaagse te lijken, maar dan anders… | 7 okt. '18 |
| Margriet en Pierre | Wat een mooie impressie van de tocht. En nu verder! | 7 okt. '18 |
| Ria de Jonge | 37 km, wow, heb je wel eens eerder zoveel op 1 dag… | 6 okt. '18 |
| Helma Bexkens | 't Blijft leuk om je verhalen te lezen | 5 okt. '18 |
| Piet Geusebroek | In welke herberg zit je nu? En hoe wist je die te… | 5 okt. '18 |
| Maria Franssen | Bedankt voor je mooie verhaal. Ik krijg weer zin als… | 5 okt. '18 |
| Ria de Jonge | Mooi daar! Mooie foto"s!!! Ook foto's vanaf… | 5 okt. '18 |
| Willy Eradus | Ahhh ja Porto! Ben dol op Porto..mooi gelegen aan… | 5 okt. '18 |
| Wim en Marianne | Imre leuk om jou verslag te lezen een broer van mij… | 4 okt. '18 |
| Astrid | Een plezier om je verslagen te lezen ! Porto - Santiago… | 4 okt. '18 |
| Piet Geusebroek | Je gaat lekker Imre. Ik ben blij dat je de kustroute… | 4 okt. '18 |
| Amico Guiseppe | Wij zijn weer thuis uit Innsbruck, we hebben lekker… | 3 okt. '18 |
| Maria Franssen | Lachen in zo'n bejaardenhuis. Laat je maar lekker… | 3 okt. '18 |
| Maria Franssen | Mooi verhaal met ups en downs, als het leven zelf.… | 3 okt. '18 |
| Siem | Het zijn weer mooie ervaringen, Imre ! Er ligt daar… | 2 okt. '18 |
| Anneke Gnade | Het is een feessie je verhalen te lezen Imre Veel… | 2 okt. '18 |
| Joke koek | Mooie verhalen Imre. Leuk om iedere dag je verslag… | 2 okt. '18 |
| Ria de Jonge | Weer een mooi verhaal! Lekker relaxen in de hangmat?😀 | 2 okt. '18 |
| Imre | Net als overal, je moet zelf de slingers ophangen.… | 2 okt. '18 |
| Mimi | Al op de helft en al met al lijk je er toch van te… | 2 okt. '18 |
| Fred Daniël | Het klink als een groot feestje als ik het zo lees.… | 2 okt. '18 |
| Helma Bexkens | sterkte met maag en darmen. Dat kun je missen als… | 1 okt. '18 |
| Imre | Hoi Elisabeth, Atuk kusteoute, centraal en dan spiritueel.… | 1 okt. '18 |
| Elisabeth | Hola Imre (Ola in Portugal), Ai bedorven eten dat… | 1 okt. '18 |
« Vorige 1 2 3 4 Volgende »

- Dannis. 2015 Tiel-Santiago / 2017 Porto Santiago / 2019 Lissabon Porto / 2021 Del Norte: Beste Imre, bijzonder hoor…
- Elisabeth: Even aan Josefien... als…
- Marion: Het was leuk om je te volgen…
- Josefien: Was leuk om je blog te volgen…
- Annelies: Ben je niet eens thuis met…
Alle reacties »