21 e etappe van Povoa de Verzim naar Castelo de Neva Zo rond de 37km

7 oktober 2018 - Castelo do Neiva, Portugal

Als je in een flow loopt, lijkt het net of de kilometers vanzelf gaan. Gisteravond even een happie wezen eten in een plaatselijke bar. Een Engelsman ging met mij mee. Ja, er was voetbal op TV.  In Portugal en welk gat hier ook: er staat minimal een groot scherm aan. een echtpaar gezellig met zijn tweeën eten en hij kijken naar de voetbal. Wat een irritant gedoe. Afijn de Engelsman hield ook wel van een biertje. Vanochtend samen op pad gegaan, mooi langs de kust.geweldig wandelen en de km's vliegen doorheen het weer is prima, 24gr en een mooi zeewindje. Zo rond 11 uur namen we de eerste break. Hij bestelde gelijk twee bier. Kijk , dar wordt je vrolijk van. Na 20km wel verdiend. Hoever gaan we nog lopen.  Na 3 km was een albergue, maar dat vonden we te vroeg. Verderop was na 22km een albergue.. Dat zou 42km betekenen. We gingen op pad. We gokten er op dat er onderweg nog wel iets stond. En jawel op de 36 km een nieuwe albergue (zie foto). Stoppen dus, want die ander was te ver. Supermarkt en restaurant dichtbij. In de gezamenlijke ruimte staat de TV al aan voor Benfica tegen Porto. De klassieker hier. Bier gehaald bij de super en chips en we vermaken ons wel.

Groetjes allemaal

Imre

1. Ria de Jonge:
    7 oktober 2018
    Het begint op de vierdaagse te lijken, maar dan anders en anders mooi! Veel kilometers in the flow!
  2. Ria:
    7 oktober 2018
    Wat een prachtige momenten maak jij toch mee Imre dat is genieten.Nog fijne wandelingen en groet uit Alkmaar
  3. Helma Bexkens:
    7 oktober 2018
    En maar lopen, lopen, lopen...... alsof het niks is!
  4. Elisabeth:
    9 oktober 2018
    Hola Imre,
    Bijzonder om de bekende plekjes te zien war ik zelf kort geleden nog maar liep. Jij maakt wel erg veel kilometers. Heb je haast? Het is toch heerlijk om langer de tijd te hebben en veel te kunnen blijven staan/zitten/kijken?! Wij sliepen trouwens niet in albergues, geen trek in grote zalen met bedbunks. Veel plezier nog het is leuk om je te volgen Imre! Bom Caminho