Met een wqndelmaatje vandaag

19 april 2022 - Provincia di Brescia, Italië

Vandaag met Antonio gewandeld. Zelfde leeftijd. Allebei dus 26km. Morgen gaat ie verder dan ik ga. Ach wel leuk ook voor zo'n dag. Het wandelen ging prima over de heuvels. Strak dagje. En weer over de vele gravelpaden. Als er een auto langs komt zit je onder het stof. Ze gaan heus niet zachter rijden. Voor het eerst halverwege eindelijk eens door een dorp in.p.v er omheen. Dus ruime pauze gehouden met een broodje jambon en kaas. koffie erbij. Daarna de tassen weer over de schouder een gaan voor de laatste beklimming. En weer goed binnen gekomen. Straks met een stel eten in het dorp hier. Ook nog even een foto gemaakt van de slaapzaal.. niet veel anders in het dorp om te slapen. 8 stapelbedden in de zaal en nog eens 8 in de ander zaal. Alles schoon en netjes. En morgen zien we wel waar we dan weer terecht komen. Vandaag dus rustig aan gelopen zonder veel spannende zaken. De rust is ook weleens fijn.het niet niet altijd kaviaar zijn. 17kmmorgen of 33, keuze makkelijk met veel klimwerk. 17 dus. Groetjes allemaal weer.

1. Elisabeth:
    19 april 2022
    Niet te warm Imre? Goede Pasen gehad en natuurlijk naar de Paaswake :)
    26km is weer een flink eindje. Zou willen dat ik het kon! Ultreia
  2. Marian en Wim Brundel:
    19 april 2022
    Leuk dat het gelukt is met de foto’s het is mooi groen daar. Mooi weer zo te zien. Wij gaan morgen 25 km lopen vanuit Lisse door de bollenstreek die mooi in bloei staan. Succes morgen. Groetjes van ons.
  3. Ad Huizing:
  5. Margriet en Pierre:
    Gaat je goed af. Fijn. Mooie tocht
  6. Ria de Jonge:
    Antonio, een Italiaan?
    Vooral in het Engels converseren met je wandelmaatjes?
    Prachtig daar, Imre. Het groen lijkt wel anders dan hier.
    Slaap lekker vannacht en voor morgen een mooie tocht!
  7. Paul Zaman:
    20 april 2022
    Hoi Imre, je trip is goed te volgen aan de hand van je verhalen en foto's. Zit er ook ergens een kaartje bij of heb ik deze gemist. Met MSA alles wel, ik stuur je nog wel een separaat mailtje . Veel succes en hartelijke groet, Paul
  8. Astrid:
    20 april 2022
    Mooie foto's ! Veel plezier en succes.