Buffelen op de een na laatste dah

29 april 2022 - La Storta, Italië

Denk je een beetje te kunnen freewheelen op de een na laatste dag van de wandeltocht naar Rome. Ik zat met de Danisch Dynamite in een prachtig appartement hoog boven alles uit met groots uitzicht. We werden erg in de watten gelegd met drankjes en hapjes en een prima diner. Vanochtend om 08.00 uur op stap. Omdat wij gister de berg al hadden beklommen ivm slaapplek hoefden we vandaag alleen de afdaling te doen. Makkie vandaag dus. Je de afdaling wel. Wat daarna kwam werd de hel of a job. Klimmen, klauteren, dalen het kon niet te gek. Overigens over prachtige paden zonder verkeer. Twee dorps lagen tussen het begin en eindpunt. Dus er werd driftig gebruikt gemaakt van de koffie en de tosties. Daarna nog een laatste stuk met heel lastige klimmetjes. Blij dat we het bos uit waten en op de autoweg het laatste stukje konden doen. Het eerste terras was voor ons. Heerlijk even aan een biertje murken. De danisch dynamite kuste ze ook wel. Daarna de kameropzorken. We hadden niet dezelfde overnachtingsplek en spraken af dat we elkaar morgen wel weer zagen. Goh, een heerlijke douche doet wonderen. Straks even iets te eten zoeken en dan op zen en chill. Morgen het laatste stukje en wirden we ingehaald door de vaticaanse marchingband. Leuk toch. Groetjes allemaal weer, Imre

1. Ad Huizing:
    Wat een vooruitzicht....
    Samen met danishblue op Rome aan. Genieten hoor.
  2. Marc Maryns:
    29 april 2022
    Ik wens u voor morgen een super goede aankomst in Rome!!
  3. Marianne:
    29 april 2022
    Voor morgen wens ik je een mooie laatste wandeldag met een onvergetelijke aankomst in Rome.
  4. Wim en Marianne:
    29 april 2022
    Irme wandel ze morgen lijk deze tocht een beetje op de camino in Spanje of is het wel anders? Groetjes
  5. Imre Revers:
    29 april 2022
    Anders, maar daar ga ik nog iets over zeggen als ik thuis ben
  6. Harrie brok:
    29 april 2022
    Intocht der gladiatoren. Sucses.
  7. Ella:
    Goede intocht morgen in Rome
  8. Maria Franssen:
    29 april 2022
    Mooie tocht en morgen nog een dagje genieten. Wens j een mooie finale.
  9. Simon Swart:
    29 april 2022
    Zoiets als met Aida het stadion binnen komen Imre, Succes!!
  10. Annelies:
    Succes morgen.
    Anke etc, zitten nu in Lucca.
    Doeiiiiiii 👍👍
  11. Margriet en Pierre:
    Aan alles komt een end
    . Nog een mooie laatste wandeldag
  12. Tiny:
    29 april 2022
    Imre een hele goede mooie laatste wandel dag ! Een prachtige stad met al zijn Romeinse gebouwen en oudheden! Toi toi
  13. Ans Zonneveld:
    29 april 2022
    Een mooie "Grande Finale" gewenst. Wat een mooie "Camino".
  14. Ria van de Ven-Landzaat:
    29 april 2022
    Mooie aankomst in Rome!!!
  15. A. Jacobs:
    30 april 2022
    Een mooie laatste etappe en dan is er dat mooie Rome. Succes
  16. Annemieke Blom:
    Fijne dag morgen!
  17. Ria de Jonge:
    30 april 2022
    Dat klinkt heel gezellig allemaal!
    Behalve de buffeltocht dan ...
    Ben benieuwd naar morgen, vandaag inmiddels!!
  18. Siem:
    30 april 2022
    Geniet nog even van het lopen....en dan aan de finish een frisse duik aan de trevefontein......
  19. Judith:
    Hele mooie wandeling vandaag
    War een prachtig leesvoer
    Heel veel plezier
  20. Ria de Jonge:
    1 mei 2022
    Ben benieuwd naar je slotfase!!!
  21. Andy:
    1 mei 2022
    Hoop dat je een mooie intocht in Rome hebt!!!
    Het was weer mooi om je via je verhalen te volgen….
  22. Fam. Revers:
    Lieve mensen,

Helaas hebben we zeer verdrietig nieuws. Imre heeft de eindbestemming in Rome niet bereikt. Hij is afgelopen weekend zeer onverwachts overleden in Italië op zijn reis. Helaas hebben wij verder nog weinig details.

Details volgen later. Voor nu zijn we vooral verslagen en moeten we veel zaken regelen.

Groet, Eric en Sander (zoons van Imre)
  23. Hans:
    2 mei 2022
    Oh wat verschrikkelijk, hier schrik ik ontzettend van.
    Heel veel sterkte voor jullie jongens
  24. Janine:
    2 mei 2022
    Och Eric en Sander, wat een verdrietig nieuws! Je vader, zo'n bijzondere man met zoveel humor .... Ik heb zo vaak genoten van zijn reisverhalen. Vanuit het diepst van mijn hart gecondoleerd en heel veel sterkte met alles wat nu geregeld moet worden.
  25. Ria de Jonge:
    2 mei 2022
    Verslagen... dat geloof ik.
    Het bericht is ongelooflijk, niet te bevatten 😪.
    Heel veel sterkte voor jullie allemaal.
    Ria de Jonge.
  26. Ans Zonneveld:
    2 mei 2022
    Dat is toch bizar verdrietig,..................wat heeft hij een zware en mooie tocht gelopen maar dit........................
    Samen heel veel sterkte..................................Gecondoleerd.
  27. Gerrit en Ria v Stam:
    2 mei 2022
    Eric en Sander, schoondochters en kleinkinderen, dat is schrikken. Gecondoleerd met het verlies van Imre. Wij wensen jullie sterkte en kracht voor nu en straks.
  28. Margriet Mooij:
    2 mei 2022
    Jeetje wat verdrietig nieuws Eric en Sander…
    Heel veel sterkte de komende tijd van Kees en mij,
    Margriet Mooij
  29. Diana Quanjer:
    2 mei 2022
    Onwerkelijk, een brok in mijn keel en tranen.
    Ik ben in de war en verdrietig, sterkte jongens.
  30. Tiny:
    2 mei 2022
    Dit verwacht toch niemand! Wat heftig, ik snapte er al niets van totdat ik net mijn zus sprak…. Hier zijn geen woorden voor, alleen maar; heel veel sterkte samen voor jullie van Claus en Tiny Ursem
  31. Paul Zaman:
    Lieve familie Revers.
    Wat een droevig nieuws . Onze Molenstichting Alkmaar gaat Imre zeker missen als flegmatiek secretaris met een goede portie humor. We zouden 19 mei as als bestuur weer bij elkaar komen .onwerkelijk dat Imre niet meer van de partij is. Ik heb genoten van zijn reisverhalen Heel veel sterkte met het verlies van jullie vader, schoonvader en opa .
  32. Judith:
    Wat een vreselijk bericht
    Heb genoten van zijn leuke gesprekjes en zijn prachtige wandelingen.
    Kan het niet bevatten zo ineens ben je er niet meer.
    Je had zo'n zin in deze mooie wandel reis.
    Lieve buurtjes
    En familie
    Heel veel sterkte
    Gr roel en judith
  33. Siem:
    3 mei 2022
    Wat een vreselijk bericht !! Gecondoleerd met dit jammerlijk verlies van een mooi mens met zijn geweldige verhalen en humor! Wens jullie veel sterkte.
  34. Yvonne Janssen:
    3 mei 2022
    Wat een verschrikkelijk bericht! Heel veel sterkte voor de familie met dit plotselinge verlies van Imre. 🙏
  35. Hans van Diepen:
    3 mei 2022
    Wat een droevig bericht. Ben hiervan wel heel erg geschrokken. Reageerde niet op zijn verhalen maar genoot hier wel elk dag weer van. Veel sterkte voor nu en later.
  36. Andy:
    3 mei 2022
    Wat schrikken en ontzettend verdrietig voor jullie kinderen en kleinkinderen en familie. Zo onwerkelijk……Heel veel sterkte!
  37. Helma:
    lieve Eric en Sander en vrouwen en kinders,
    Wat een gruwelijk nieuws, ik kan het me niet voorstellen, dat Imre er niet meer is. Hij wilde zo graag naar Rome.
    Altijd vol humor en grapjes.
    Het is zwaar voor jullie om hem naar Nederland te moeten brengen op deze manier.
    Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd.
    Groeten
  38. Roel:
    3 mei 2022
    Woorden schieten tekort .
    Heel veel sterkte.
  39. Marianne:
    3 mei 2022
    Gecondoleerd met het verlies van jullie vader. Niet te bevatten.
  40. Josefine:
    3 mei 2022
    Wat een verschrikkelijk nieuws!!! Eric en Sander en verdere familie gecondoleerd met dit enorme verlies. Ik kende jullie vader schoonvader en opa alleen van zijn verhalen op Facebook en zn blog. Maar wat kon hij mooi schrijven. Ik keek iedere dag uit naar zijn verslag en humor.
    Ik wens jullie heel veel sterkte toe in deze ontzettend vervelende tijd. Sterkte met alles regelen!!
    Bon camino Imre....op deze laatste reis

Josefine Opsteeg van den Hoven
  41. M janneman:
    3 mei 2022
    Gecondoleerd met jullie verlies en veel sterkte
  42. Ad Huizing:
    Ik ben stil.
    Een heerlijke vent, vol wandelplezier, enthousiasme en relativeringsvermogen heeft de laatste etappe niet meer gewandeld. Ik heb er even geen woorden voor.
    Eric, Sander en alle andere familie, van harte gecondoleerd en veel sterkte met dit plotselinge verlies van Imre.
  43. Ben Noorloos:
    3 mei 2022
    Wat een verlies, woorden schieten tekort hierbij. Wens jullie veel sterkte en gecondoleerd. Irme, een man met veel inspiratie en open hart.
  44. Rob Janneman:
    3 mei 2022
    Wat een vreselijk bericht. Gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd.
  45. Wilma:
    3 mei 2022
    Familie van Imre, gecondoleerd met jullie grote verlies en heel veel sterkte voor de tijd die nu komt. Ik heb genoten van zijn blogs tijdens zijn camino's, hoe zuur dat hij Rome niet mocht bereiken 😢
  46. Erika:
    3 mei 2022
    Wat een verdrietig bericht en niet te bevatten, wat zal hij gemist worden. Gecondoleerd en veel sterkte!
  47. Rianne:
    4 mei 2022
    Familie van Imre, gecondoleerd en veel sterkte. Wat een schrik, ik ken hem van zijn avonturen in zijn blogs, moment om stil te zijn.
  48. Elisabeth:
    4 mei 2022
    Niet te geloven verslagen en met stomheid geslagen, verdrietig. Imre de bikkel is niet meer. Wat vreselijk voor zonen en verdere familie. Heel veel sterkte. Imre Zoe de 4daagse weer lopen en zou voor de 3e keer bij ons logeren. Elke keer een feestje. We keken er weer naar uit. Om 9iur vanavond gaan Georg en ik op zijn allerlaatste reis toosten waarheen die ook. mag leiden. Wij blijven over hem praten en vergeten hem niet. Hij was een bikkel. Harte groet van Georg en Elisabeth
  49. Tiny Dol:
    4 mei 2022
    Niet te geloven, ik dacht even te gaan zitten om zijn laatste reisverslag te gaan lezen, altijd gezellig om mee te reizen in zijn verhalen.
    Familie veel sterkte.
  50. Marion:
    4 mei 2022
    Jemig wat schrik ik hiervan dit verwacht je toch niet.
    Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht met dit grote verlies.
  51. Anna:
    5 mei 2022
    Sinds een paar dagen had ik intensief kontakt met Imre en 29 april om 20.25 heb ik zijn laatste mail ontvangen dat hij lekker had gegeten, het pasta menu.
    Om 22.17 heb ik hem nog lekker slapen gewenst......hierop heb ik niks meer gehoord.
    Op 30 april om 9.22 heb ik hem geschreven dat hij precies had gedaan wat ik had willen doen, al die wandeltochten.
    Het heeft een paar dagen geduurd voordat ik deze site ontdekte, ik kon gewoon niet geloven dat Imre er zomaar niet meer was.
    Familie van Imre gecondoleerd en veel sterkte.
  52. Elsbeth:
    6 mei 2022
    dank voor je bericht Anna, voor ons heel waardevol om zo toch een klein beetje een beeld te hebben van hoe zijn laatste avond is geweest.
  53. Nellie:
    13 mei 2022
    Wat ontzettend verdrietig jullie. Met recht “ in het harnas “ gestorven. Bijna in Rome😞 Veel sterkte gewenst.