Van Nogaro naar Barcelonne-du-Gers

4 augustus 2021 - Barcelonne-du-Gers, Frankrijk

Hoe je met reserveren de mist in kan gaan. Gisteravond was het nog lang gezellig met het samen eten in de gite. Even iets gehaald bij de super. Magnetron piep piep dinges. Stuk kaas en wat perziken. Stuk kaas was helemaal goed bij de gasten. Blokjes kaas van gouda. Alleen het vlaggetje ontbrak. Vanmorgen troosteloos weer. Miezer. Dus de regenjas maar aan. De beheerster van de gite sprak mij nog aan. Ik had daar voor vandaag gereserveerd en niet voor gister. Alleh he. Niente de probleme. Was allemaal goedgekomen. Er ging mij ook geen lichtje branden. Mooie omgeving weer. Maar door de regen valt het niet op.En toch ging de zon ook nog schijnen en droogde de boel weer op. Daggie van 20km, dus rustig aan. Wat pelgrims op de weg. Allemaal voor de 30km vandaag. Mijn plek was wat korter , maar buiten de route. Dus bij de lunchstop linksaf ipv rechts. Mooi fluitend onderweg. En ja hoor bij aankomst van de gite ging het mis. De dame in kwestie had mij voor gister staan. En voor vandaag zat ze vol. Gloeiende gloeiende heb ik twee gites omgedraaid. Hoe kan dat nu. Mijn lijstje erbij. Daar stond het voor mij goed. Geen discussie. Maar wat nu. De dame ging bellen en op 7km was een plek vrij. Niet verder? Daar had ik even niet op gerekend. Geen nood zei de vriendelijke dame en deed mijn rugzak in de auto. Ik breng je wel even. En zo stond ik bij de gite in een totaal andere plaats. Komt achteraf wel goed uit, want morgen zou de route tegen de 30km zijn. Geluk bij een ongeluk. Ik neem zelf de schuld maar op mij. Er moet een keer de eerste keer zijn  dat ik iets verkeerd geboekt heb. Kwam allemaal weer goed af. Zelfs het diner zit bij de prijs in. Dus vanmiddag even relaxt aan gedaan. Ga ook verder niks nakijken. Het is goed zo. Fijne avond  weer.
Imre

1. Marianne:
    4 augustus 2021
    Dat herken ik goed Imre! Je bent moe aangekomen, o ja, nog even reserveren.. en zo kan het mislopen. Je hebt je er nauwelijks druk om hoeven maken want het liep gelukkig goed af. Ik snap de stemming achteraf, van nu even niet, heel goed!. Morgen weer een nieuwe dag en beter weer! Buen Camino!
  2. Annelies:
    4 augustus 2021
    Wat gaat het hard, volgens mij duurde het nog wel even, maar je bent al weer bijna terug. Nog hele goede dagen en voor straks een goede terugreis gewenst, groetjes C&A
  3. Rianne:
    4 augustus 2021
    Wat aardig dat ze je toch even naar de volgende gite brengt. Hopelijk morgen weer mooi weer! Bon chemin!!
  4. Theo:
    Komt goed, Bon Chemin!!
  5. Willy Eradus:
    4 augustus 2021
    Haha.. sorry hoor maar jij heb ook altijd geluk. Maar het is je gegund hoor. Morgen weer een dag. Doeg.
  6. Jurjen:
    4 augustus 2021
    Het lijkt wel of Jacobus er een handje in had om de vergissing op te lossen..
  7. Andy:
    4 augustus 2021
    Tjonge jonge, je blijft je verbazen 😯
    Fijne dag morgen!
  8. Jacqueline:
    Never a dull moment with Imre 🤣🤣🤣🤣🤣
  9. A. Jacobs:
    5 augustus 2021
    En zo komt alles toch weer goed op een camino. Leuk om je verhalen te lezen en je zo te volgen. Succes verder op je tocht. Blijf genieten
  10. Paul Zaman:
    6 augustus 2021
    Hoi Imre, heb je een paar dagen niet gevolgd, was zelf met het gezin in het oosten van Nederland. Frappant jij maakte een foto van Café de la Nuit van Vincent van Gogh precies op dezelfde dag dat wij het origineel bekeken. Toevallig toch. Krijg wel de indruk het idee dat alles mooi relaxed verloopt en dat zelf een niet correcte reservering goed uitpakt. Dat is mooi Tot binnenkort bij de Molen stichting en pas goed op jezelf.