Van Eauze naar Nogaro

3 augustus 2021 - Nogaro, Frankrijk

Wat laat deze keer, maar het dagje was er ook naar. 22km op de teller. Wat meer pelgrims op de weg. Dus gezelligheid troef. Gister only the lonly , maar nu weer volop reuring. Mooi op pad na eerst een ontbijtje bij een restaurant. Bij de gite munial kennen ze geen ontbijt. Dus zelf regelen. Daarna Ko bij de Vlo. Na 10km de stop waar iedereen naar uitkeek. Koffie en chocolade croissantjes. Lekker. Daarna nog een stukkie. Het landschap was weer prachtig en variabel. Zonnebloemen was een beetje gebeurd. Nu weer wijnvelden en mais. Golfend en verschillende typen uitzicht. In Nogaro was het een weerzien van bekenden. Was sommigen al uit beeld. Een super mooie en schone gite. Net met zijn allen gegeten. Ieder nam zijn eigen maaltijd mee. Voor de magnetron, vegetarisch, flexitarisch, pasta koken of wat dan ook. Na afloop even met z’n allen de boel aan de kant en wat napraten over de dag. Engels als voertaal. En zo wordt het nog lang gezellig.

morgen iets van 24km. Maar er is regen voorspeld. Niet fijn, maar het hoort erbij.

groetjes

Imre

1. Josefine:
    3 augustus 2021
    Hoi Imre, mooi dagje!! ohhh wat zou ik graag effe koffie met een pain au chocola eten daar!!!! Nu herinner ik me Nogaro weer ja, ligt daar geen racecircuit langs de gite en idd een stierenarena......
    Bin chemin!!
  2. Ria de Jonge:
    3 augustus 2021
    Mooie foto's weer. Waar staan de portretfoto's langs de weg voor? Sterkte morgen!
  3. Imre:
    3 augustus 2021
    Willekeurige pelgrims die langsgekomen zijn
  4. Anna Dijkstra:
    3 augustus 2021
    Mooi verhaal en mooie foto's!
    Veel plezier morgen!
  5. Wilma:
    3 augustus 2021
    Zooo....even 2 weken bij gelezen, het was hier even te hectisch om te lezen. Mooie verhalen, foto's om jaloers op te worden...wat heb ik de go-with-the-flow van de camino de afgelopen periode gemist... Dankjewel dat ik mee mag genieten van jouw weg 😁👍 Ik hoop dat het weer morgen mee gaat vallen, in ieder geval buen camino 🍀👣
  6. Elza:
    3 augustus 2021
    Mooi, die diversiteit aan paadjes. Lekker afwisselend. Tja, morgen regen. Ik zag het op het journaal hier. Weer eens wat anders....maar niet leuk. Hoort erbij. Toi, toi, toi !
  7. Ria van de Ven-Landzaat:
    4 augustus 2021
    Hopelijk niet te veel hemelwater morgen!!!