Van barcelonne-de-Gers naar Mirano-Sensacq

5 augustus 2021 - Miramont-Sensacq, Frankrijk

Prachtig dagje weer met een mooi einde. Even wachten vanochtend tot de druppels waren verdwenen en hoppa op pad. Beetje door het stadje heen. Heuvel op, langs het meer en de weide wereld in. Lange wegen tussen de maisvelden.  Kilometers maiskolven. Kwam geen eind eind. Dat is niet zomaar een landje van boer Klaas van twee voetbalvelden in Nederland. Het is Les landes .Hier valt wel ff wat te oogsten. Geen dorpjes of terrassen weer. Gewoon knallen tot je er bent. 26km vandaag.,en dan kom je bij de gite aan en warempel een zwembad. Zo lekker. 2 biertje mee en zwemmen. Het eten gaat hier anders dan gepland. Ik had gereserveerd incl diner. Maar de dame vroeg of het anders kon en mocht. Zit hier met een gezin met 4 kinderen. De moeder wilde zelf koken. Uiteraard goedkoper voor een heel stel. Dus of ik mee wilde eten. Dan hoefde de beheerster niet alleen voor mij te koken. Allemaal prima. Scheelt mij ook wat knaken. Met de pot mee voor €6 incl wijn. Gezellig straks en na het eten nog even plonzen in het zwembad. Morgen 21km. Mooi weer in het vooruitzicht. Vandaag ook rond de 24gr. Groetjes iedereen