Van bistets naar lareulle

6 augustus 2021 - Larreule, Frankrijk

Vanuit de prachtige gite van gister opgelopen naar een andere ferme gite en breakfast in larreule. Beetje triestig weer zonder regen. Klimmetjes en dalingen weer op het pad. Onderweg de lunch gebruikt. Voor het eerst eigenlijk onderweg iets open. Zwaar bewolkt en geen verrassende dingen onderweg. Beetje op de automatische piloot gelopen. Rekening houdend met mijn medeloopster uit bretange. Koetel de koet aangekomen in weer een fraaie ferme. Grote slaapzaal met voldoende afstand tussen de bedden. Leuke gastvrouw. Landschap onderweg prima kronkelend door het gebied. Met mooi weer uiteraard veel aantrekkelijker. Bij aankomst een welkomst drankje. Even later komt er een irritante Fransman binnen . Kijkt om zich heen.  Beetje populair doent. Zegt tegen mij: “aan een biertje”. Zeg ik terug: ja echte mannen drinken bier. Ik heb hem verder niet meer gehoord. Gaat dus een leuke avond worden met z’n allen straks aan tafel. Denk ik. Morgen kleine 20km. Wordt regen verwacht. We gaan het meemaken m. Groetjes