Van Noailnac naar Livinhac

17 juli 2021 - Livinhac-le-Haut, Frankrijk

Ja pracht dag met weer vele mooi vergezichten. Kan er niet genoeg van krijgen. Prettig aan de wandel . Beetje dalen, beetje klimmen. En prachtig weer. Gister nog mooi met een Zwitser na getafeld. Hij gaat via de del Norte naar Santiago. Ergens op de route slaat ie af naar Biaritz. 3 km voor het eind in le Roch even zitten bij Gite le chemin. Blijkt een Nederlander te zijn die daar woont en de gite beheerd. Voor de liefhebbers die nog langs lopen en mooie plek om te overnachten. Je kunt daar ook eten. Gelijk aan de beheerder van de overnachtingen op maps.me deze gite doorgegeven. Na een gezellige 2 uur kletsen door naar de overnachtingsplek. Door het warme weer uitgestorven. Maar de gite de les etoiles is open. Keurig en netjes en je kunt daar eten. Dat regelen Zij daar bij de plaatselijke patatboer. Verder weinig te doen in het dorp. Morgen ook niet zo een eind. Dan kom ik weer in mijn schema. Niet te lange etappes met dit weer. Het is goed zo. Moet niet op werken gaan lijken.