Van Esperac naar Noailhac

16 juli 2021 - Noailhac, Frankrijk

Nou wel gelijk gisteravond. Moeder en dochter beheren een beetje het dorp. Dochter het vvv en de kleine supermarkte en let op iedereen en alles. De was gedaan en vanochtend weer fris en fruitig op pad. Even langs de kerk geweest en voor bekenden die op weg zijn naar frankrijk met de camper een kaarsje opgestoken. Had ik beloofd. Die kerk luist de klok 2 keer. Om het uur en dat doet ie een minuut later weer. Tsja. Op naar Conques. Historisch plaatsje. Moest een weg zoeken tussen de toeristen . Vandaar dat alles vol zat. dus 8km extra. In de reisgids stond dat het 6km klimmen was. En dat van die kabelbaan bleek niet waar. Dat heb ik weer. Aangekomen vij het restaurant kreeg ik de lakens en sloop en om 19.00 uur diner in de zaal. Pracht dag weer met nooi vergezichten. Beetje veel foto’s. Maar daar is door te komen. En ook alvast weer 4 reserveringen geboekt. In een stadje waar ik reserveerde is een muziekfeest. Gezellig. Groetjes van pelgrim Imre

1. Anna Dijkstra:
    Mooi Imre!
  2. Jurjen:
    16 juli 2021
    Mooie tocht vandaag zeg! Bevalt het je om kortere etappes te lopen? Ik herinner me dat je een ‘kilometerveelvraat’ was 2 jaar geleden.
  3. Imre:
    Dat was 2 jaar geleden 😂😂😂
  4. Frans Gans:
    Prachtige foto’s
  5. Josefine:
    Hoi Imre
    Mooi!!! Herkenbaar!! Ben je niet in de kerk in Conques geweest? En de klim omhoog.....die is pittig he!!! Wel fijn dat het weer goed is nu. Dat loopt veel fijner nu.
    Bon chemin
  6. Rianne:
    16 juli 2021
    Mooie foto's en mooi weer, Bonne chemin!
  7. Jennifer Lenes-lempers:
    16 juli 2021
    Wow, wat een zonnige foto's! Wij lopen nu ongeveer 140 km achter je en hebben echt de hele dag in de miezerige regen gelopen.
  8. Annemieke Blom:
    16 juli 2021
    Lekker weertje! Alweer een klim... je bent een kanjer! Hoe heet die albuerge waarvan de familie zo'n beetje het hele dorp beheert?
  9. Imre:
    17 juli 2021
    Chez benjamini in espeyrac. Klein dorp. Kan niet missen. Naast de jerj en schuin tegenover de kreparie
  10. Wim en Marianne:
    16 juli 2021
    Irme wat een leuke dorpjes waar jij door heen kom prachtig al de foto’s wij zijn nu op een camping in Berg en Dal waar wij as. dinsdagen alternatiefe 4daagse gaan lopen van Nijmegen.
    Goede tocht verder. Groetjes.
  11. Ria van de Ven-Landzaat:
    16 juli 2021
    Ga zo door... het is iedere dag genieten van je verhalen en foto's!!!
  12. Helene Van veen:
    16 juli 2021
    Mooi weer om te lezen. En te zien .
    Krijg er weer zin in
    Volgend jaar wil ik ook .
    Dit jaar in de Alpen huttentocht
  13. Ans Zonneveld:
    16 juli 2021
    Prachtige foto's en wat een mooi weer, geniet er van en wij genieten mee!
  14. Tiny:
    17 juli 2021
    Dankjewel Imre, alle lichtjes helpen in het donker.. voor jou; weer een goede voortzetting, wij weten dat er altijd iemand achter je staat op het volgen van jouw pad! Ze zal je helpen om alle moeilijkheden te overwinnen!
  15. Pelgrim Henk:
    18 juli 2021
    Imre hoe gaat , ik zie ff niets alles goed?
  16. Imre:
    Wat zie je niet?
  17. Pelgrim Henk:
    18 juli 2021
    Je verslag van gisteren. Ik maakte me al zorgen
  18. Imre:
    18 juli 2021
    Niet doen. Alles hier goed. Morgen kort dagje 14km. Daarna nog een van 24 en dan een beetje minder imdat het boven de 30gr gaat uitkomen hier
  19. Elisabeth:
    1 augustus 2021
    Ze zijn weer mooi de foto's Imre. Jaren geleden was ik daar met een overleden man prachtig is Conques ook. Geniet weer van je verhalen. Loop aardig achter maar ga stug door nu.. lang zo moeilijk niet als bij jou :)