Reacties
Reacties 351 - 393 van 393
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Wil Vermaas | Imre, wat leuk je reisverhaal weer in mn mailbox te… | 11 apr. '22 |
| Paulien | Succes Imre, ik zal weer lekker genieten van je mooie… | 11 apr. '22 |
| Marian en Wim Brundel | Geniet van jou tocht ik hoop dat je een beetje goed… | 3 apr. '22 |
| Andries Tromp | Fijne tocht Imre! | 2 apr. '22 |
| Judith | Wat gezellig weer imre Ik reis en wandel in gedachten… | 2 apr. '22 |
| Gury Grootjes | Voorspoedige wandeling , veel mooie ontmoetingen en… | 1 apr. '22 |
| Hans van Diepen | Veel succes en vooral genieten. | 31 mrt. '22 |
| Gert Pot | Weer een mooie uitdaging in Dolce Vita en in het voorjaar… | 31 mrt. '22 |
| Ger Faas | Geniet van je tocht. Buen Camino. Ik vlieg 20 april… | 31 mrt. '22 |
| Ria van de Ven-Landzaat | Mooie tocht toegewenst en ik ga je zeker weer volgen!!!… | 30 mrt. '22 |
| Josefien | Mooie nieuwe wandelavonturen gewenst Imre. Geniet… | 30 mrt. '22 |
| Andy | Wat weer een mooie uitdaging Imre! Ik zie uit naar… | 30 mrt. '22 |
| Anna Dijkstra | Super Imre! Ik ga je weer volgen! Heel veel plezier! | 30 mrt. '22 |
| Elly Rietbroek | We gaan je weer volgen. Ik wens je weer een mooi avontuur.… | 30 mrt. '22 |
| Marc Maryns | Vanuit de Vlaamse Ardennen wens ik u een allerbeste… | 30 mrt. '22 |
| Ans Zonneveld | Een heel mooi wandeling en leuke ontmoetingen voor… | 30 mrt. '22 |
| Erika | Wat heerlijk weer Imre, lekker wandelen, veel plezier!… | 30 mrt. '22 |
| Elisabeth | Nee hoor ben niet jaloers... Heb het goed Imre en… | 30 mrt. '22 |
| Helma | Heel veel plezier, ik kijk weer uit naar je verslagen… | 30 mrt. '22 |
| Tiny | Imre; je bent weer “online”en gaat een nieuwe… | 30 mrt. '22 |
| Margriet Mooij | Veel succes Imre, groeten van Kees en mij, Margriet | 30 mrt. '22 |
| Tiny Dol | Je gaat door een prachtig gebied, geniet ervan, fijne… | 30 mrt. '22 |
| Rianne | Whaauw, Mooi Imre, dat is weer een hele nieuwe uitdaging,… | 30 mrt. '22 |
| Ate van der Zaag | Ik wens je mooie wandeling, geniet er van. | 30 mrt. '22 |
| Jacqueline langen | Ik wens je een mooie tocht. Mijn man en ik lopen momenteel… | 30 mrt. '22 |
| Simone | Leuk Imre, op naar de pasta di mama! Hele goede reis,… | 30 mrt. '22 |
| Bart | Imre, gave tocht in een mooi land met oude cultuur… | 30 mrt. '22 |
| Annemieke Blom | Wat een stoere loper ben jij toch, ik wens je een… | 30 mrt. '22 |
| Nicolet Janse | Een hele fijne reis/ pelgrimage toegewenst!! Ik kijk… | 30 mrt. '22 |
| Annelies Giesen | Hoi Imre Fijne wandeling en leuke ervaringen. Ik geniet… | 30 mrt. '22 |
| Ab | Goede reis en leuk om weer wat van je te horen. | 30 mrt. '22 |
| Magda van keulen | Buen camino, leuk om je te volgen | 30 mrt. '22 |
| Marianne de Balbian | Heel veel plezier met deze nieuwe uitdaging! | 30 mrt. '22 |
| Elza Vis | Ga ervan genieten, Imre. Goede tocht ! | 30 mrt. '22 |
| Pim | Fijne tocht Imre en geniet. Groet vanuit zonnig Portugal,… | 30 mrt. '22 |
| Sierk Ter Horst | Goede tocht! Fijn om mee te reizen! | 30 mrt. '22 |
| Jurjen | Veel plezier Imre! Ik vertrek op 11 april naar Auxerre… | 30 mrt. '22 |
| Jan Hogeveen | Heel veel wandelplezier gewenst. | 30 mrt. '22 |
| Wilma alting | Fijne wandeltocht | 30 mrt. '22 |
| Clarie Bart | Mooie tocht gewenst. | 30 mrt. '22 |
| Imre Revers | Hoi Marion, Korte maar mooie tocht jij ook een Buen… | 30 mrt. '22 |
| Marion | Fijne tocht gewenst Imre! Ik wil in oktober de Ingles… | 30 mrt. '22 |
| Willy Eradus | Heel veel succes en genieten maar. | 30 mrt. '22 |

- Tiny: Ik « moest » gewoon naar…
- Ans Zonneveld: Gister onder grote belangstelling…
- Catharina Vens: Lieve familie, Drie jaar…
- Ada Vd oever: Lieve familie, Gecondoleerd…
- Rianne: Al lopend tussen Namen en…
Alle reacties »