Sainr-Chely-d’Aubrac naar Saint-come-d’Olt

13 juli 2021 - Saint-Côme-d'Olt, Frankrijk

16 kilometertjes maar vandaag. Bijna alles naar beneden. Van 800 naar 350 meter. Wel de hele weg regen. Tot op de draad nat. Dwars over paadjes met water en bagger. Niet te doen met foto’s maken. Wel wat geprobeerd. In het verblijf eerst maar een tijdje onder de douche gestaan.wat opwarmen. In het huis is een keuken, maat niks bij me om te koken. Als het straks droog is ff het stadje in. Het regent nog best. Ook morgen nog. Ff rijd voor een korte balans van de week. 5 dagen prachtig tot heel warm gehad, twee dagen met regen. Eerste drie dagen veel klimmen. Hoogte 1325m. Komende dagen wat lager. Morgen nog regen, dagen erna prima. Ook maar weer voor 4 dagen achter elkaar gereserveerd. Verder wat verloren geraakt her en der. Een fleecejack, een wandelshirt en shampoo. Ergens laten liggen dus. Bijkomend voordeel. Je hoeft het niet mee te slepen. Druk op de route. Na Conques haakt de meeste jeugd af. Mooi geweest. We gaan het beleven daarna.

groetjes

Imre

1. Margriet en Pierre:
    13 juli 2021
    Regen ook in Landgraaf. De hele dag. Hoop voor je dat je je kleren en schoenen droog krijgt.
  2. Frans Gans:
    13 juli 2021
    Bah, jammer van het weer. Hoop dat je de komende dag beter weer hebt
  3. Imre:
    Morgen ook nog regen daarna gaat het tegen de 30gr aantikken
  4. Wim en Marianne:
    13 juli 2021
    Irme net als bij de tour ook regen hier in Amersfoort een klein beetje jammer maar het wordt bij jou en ons ook weer beter weer. Toch heb jij er nog wat foto's bij gemaakt heel goed. Het gaat jou goed en totb morgen. groetjes.
  5. Elza:
    13 juli 2021
    De omgeving is prachtig.....jammer dat het zo slecht weer was .....het hoort er ff bij nu !
  6. Simon Swart:
    13 juli 2021
    Zolang je jezelf maar niet vergeet Imre…. Ja en een regendag hoort er bij. Succes!
  7. Anke:
    13 juli 2021
    Zo te zien een mooie omgeving wel jammer van de regen en dan morgen ook nog. Voor morgen succes.
  8. Annemieke Blom:
    13 juli 2021
    Wat een natte boel in die verder prachtige natuur. Ik hoop dat je je kleding weer droog krijgt. Slim om lekker vooruit te reserveren, hoef je daar geen stress om te hebben. Lekker koken en eten, geniet ervan. Ik hoop voor je dat de regen morgen een beetje meevalt!
  9. Jacqueline:
    13 juli 2021
    Dit zit de hele dag al in m’n hoofd. Goed moment om even te delen nu.
    Op de melodie van Berend botje 🤪

Imre Revers
    Ging uit lopen
    Met zijn rugzak
    Naar zuid Frankrijk
    De weg was mooi
    Iets op en neer
    Zien we Imre ooit nog weer

1234567
    Waar is Imre nu dan gebleven
    Hij niet hier
    Hij is niet daar
    Hij is in de kroeg in ja ja!

Baken van die regen maar ja. Het is niet anders hè.
  10. Jan steen:
    13 juli 2021
    Hoi Imre zal wat beter weer naar je sturen hoop dat je wat redelijk eten weet te scoren.succes veder 🏃‍♂️🏃‍♂️
  11. Jurjen:
    13 juli 2021
    Wel een voordeel dat regen en heuvel op niet samen gaan…
  12. Andy:
    13 juli 2021
    Een mooi avontuur weer tot nu toe. De vrijheid, ontmoetingen, natuur, ontberingen en bier. Heerlijk. Ik geniet van je verhalen. Succes en droog weer gewenst ☀️🍀👍🏻
  13. Judith:
    13 juli 2021
    Leuk hoor om jou reis te volgen
    Succes
  14. Marianne:
    13 juli 2021
    Wat kan een warme douche een mens gelukkig maken! Het zijn de kleine dingen die het doen...
    Een fijne tocht voor morgen, bon courage!
  15. Ria van de Ven-Landzaat:
    13 juli 2021
    De warme douche.... zowat het fijnste moment van de dag!!!