Van Montlauzun naar Dufort Lacapalette

26 juli 2021 - Durfort-Lacapelette, Frankrijk

Heel slechte verbinding hier in een plaatsje dat niet eens een gehucht mag heten. Maar eerlijk is eerlijk het was weer een beautifull plaatje om doorheen te lopen. Na het ontbijt bij de engelse familie van de B&B op pad. Mooi fluitend langs de velden en door de bossen. En daar doemt dan Lauzette op. Toornt boven op de heuvel uit. Daar aan de koffie? Ja leuk he. Had net mijn klimbenen in het vet gezet. Nou daar gaan we weer. Even goed in de handen spugen en het stadje bestormen. Vette klim. Tuurlijk, maandag ochtend en niks open. Dus snel weg. De paden op de lanen in. Bij een boer stond een koffiestalletje. Nog 7 km te gaan. Veel te vroeg om daar aan te komen. Dus eerst maar weer wat overnachtingsadressen reserveren. Ging niet helemaal lekker. Heb wat moeten omgooien en zit er zo maar een dag tussen van 29km. Sommige adressen zijn niet open of voorgoed gesloten. Na die 29km heb ik 3 dagen van 15, 16 en 17km. Ach ff een keer mijn best doen en energie sparen. Het is niet anders. Nu tot 2 aug de boel geregeld. Morgen ook een klein stukje van 14km naar Maissac. Er zitten veel ruimtes tussen waar wel en geen overnachtingsadressen zijn of niet open. Het is spelen met de kilometers. Dus heel veel geregel. Hier nu weer op een plek. Mensen zijn vriendelijk en aardig en doen hun best. Nu nog kijken waar ik kan eten. Of wat bestellen. Ik laat me verrassen. Groetjes allemaal

imre

1. Elza:
    26 juli 2021
    Ik hoop dat het volgend jaar, als ik ga lopen, beter gaat met de overnachtingsadressen vanaf Cahors. Want 29 kilometer...poeh.
    Succes ermee !
  2. Wim en Marianne:
    26 juli 2021
    Irme bedankt weer voor jou berichtje jammer dat het zo lastig is om te overnachten misschien ook wel door de Corona? Eet ze en tot morgen groetjes.
  3. Margriet en Pierre:
    26 juli 2021
    Prachtige dorpjes. Zo anders als de mooie dorpjes bij ons in zuid Limburg. Succes .et de afstanden.
  4. Ria van de Ven-Landzaat:
    26 juli 2021
    Toch een heel gedoe steeds dat geregel van overnachtingsplekje. Jammer want dat geeft toch wel extra spanning en niet het heerlijke vrije gevoel van we zien wel waar we uitkomen. Hopelijk niet al te veel stress!!!
  5. Willy Eradus:
    26 juli 2021
    29 km is veel maar dat gaat jou wel lukken! Morgen weer een mooie dag met veel wandelplezier!
  6. Ans Zonneveld:
    27 juli 2021
    Pittige wandeling.....
    Maar het vooruitzicht is relaxed....Ultrea.
  7. Annemieke Blom:
    27 juli 2021
    Zo’n mooie dag en dan toch weer dat gedoe met die overnachtingen, zover van tevoren boeken en dan nog niet zoals je wenst. Maar je kan het, Imre! Succes!