Rustig dagje naar Vught

7 maart 2019 - Vught, Nederland

Tricht naar Vught 29km.

Na, even wat later dit keer, maar de tablet moest aan het infuus en ik ben dus eerst maar even wezen eten in het stadje. Nu weer terug op de basis. Prachtig huis voor mij alleen, woonkamer, eetkamer, keuken, toilet, boven de slaapkamer en de douchegelegenheid. Werkelijk waar heel mooi.. Wie heb ut. Moi. Vanochtend op tijd vertrokken omdat de baas van het spul op tijd weg moest. Te rozen snoeien bij de zusters Clarissen in den Bosch. Dus in een heel rustig tempo op naar Zaltbommel. Je weet wel dat plaatsje zonder torenspits. Daar wachten pelgrim An al op mij met dampende koffie, soep en brood., Fantastisch geregeld. Ze liep daarna een stuk mee tot aan den Bosch en dat was reuze gezellig. Onderweg nog ergens aan de koffie met gebak. Helemaal goed voor vandaag. In den Bosch nam zij de trein weer naar huis. Ik nog den Bosch in voor een bezoek aan het kleinste koffiehuisje aan de Zuid Willemstraat.  Een voormalig brugwachtershuisje die aan de Jacobs route ligt. Dus even op de koffie daar. Heel aardige mensen. Ze vormen een groep vrijwilligers en noemen zich de campingbeheerders. Het brugwachtershuisje is omgedoopt tot die naam. Zie de foto. Daarna naar de St. Jan. Die was open , echter het secretariaat voor een stempel was weg. Dag is pech.. Even gebeld naar mijn verblijfplaats voor deze nacht, dat ik er met een uurtje was. een Bosch uit en het open veld naar Vught een verschrikkelijke bui. Gelukkig net op het eind. Niet te lang, dus ik was weer droog toen ik bij het huis aan kwam. Netjes ontvangen en uitgelegd gekregen hoe alles werkte. Opgeknapt en andere kleding aan en even de stad in. vanavond nog even een biertje drinken met Willem H. die hier ergens logeert. Morgen niet te vroeg op. Zo een zelfde afstand als vandaag, dus kalm aan.

1. Elisabeth:
    7 maart 2019
    Imre het is weer geweldig mien jong! Je hebt wel een kei van een conditie ook! Verhaal weer mooi en de foto's idem.
    Fijne avond en welterusten voor straks. Morgen weer de paden op. Heb het goed!
  2. Mimi:
    7 maart 2019
    Weer spannend om te lezen veel plezier vanavond en goed begin morgen
  3. Wilma Raats:
    7 maart 2019
    Mooie foto’s en weer een mooi verslag 👌fijne avond en lekker slapen voor straks, kijk weer uit naar het volgende verslag!
  4. Brigitte Vis:
    7 maart 2019
    Zoo leuk je verhalen en foto's! Trusten voor straks en morgen een mooie wandeldag 👍
  5. Corry Pronk:
    7 maart 2019
    Tis weer leuk om elke avond jou gezellig verslag van de dag te lezen.
    Fijne avond en groeten
  6. Anna Dijkstra:
    7 maart 2019
    Het is elke dag weer leuk om je verslag te lezen en je foto’s te bekijken.
    Morgen weer een fijne wandeldag!
  7. Amico Guiseppe:
    7 maart 2019
    Flink afzien en toch genieten. Gelukkig heb je nog genoeg afleiding en frisse moed. en een conditie tot en met. Succes met je trip.
  8. Bert en Nell Hameeteman:
    7 maart 2019
    Ook wij gaan weer genieten van jou geweldige verhalen !
  9. Mieke:
    8 maart 2019
    super om mee te leven Imre!