Santiago

18 juni 2019 - Santiago de Compostela, Spanje

Van lavacalle naar santiago. 10km

Yessssssss. Ik ben er. Even verder geen woorden. Ben er stil van. Reactie komt nog wel. Eerst even van genieten. Groetjes

imre

1. Petrs:
    18 juni 2019
    Gefeliciteerd met je super prestatie. Geniet van alles om je heen op het plein.
  2. Janneke:
    🥾👠💐👏🏼👍🏾🍀😀
  3. Klaas Aaij:
    18 juni 2019
    Kijk, daar hou ik van;gewoon de deur uit , lopen ,een biertje of twee en naar het einde lopen
    Geweldig gedaan Imre
    Petje af en eenmaal terug drinken we er een biertje op 👍👍👍👍
    Ik zit met Marion in Vezelay en ook van haar de complimenten
  4. Janneke:
    18 juni 2019
    Nu de tekst: Imre geweldig dat je in Santiago bent aangekomen! Nu alles even laten bezinken. Dank je wel dat ik op deze manier met je mee mocht reizen. Dank je wel Imre en ik wens je veel geluk🍀.
  5. Pelgrim henk:
    18 juni 2019
    Imre van harte het begon al op werken te lijken
    Geniet nog lekker na
    Kom rustig terug in het gewone leven maar hou de gedachten vast
    Groet Pelgrim Henk
  6. Ellen:
    18 juni 2019
    Daar mag je stil van worden , even geen woorden ! Wat een grote klasse Imre , van Harte Proficiat !! Zo'n fantastische reis , zoveel indrukken , warme contacten ,
    Vandaag is het Jouw feestje ! Geniet ervan !
  7. Janine Verhaaf:
    18 juni 2019
    Een geweldige prestatie, en iedere dag je belevenissen fantastisch beschreven. Niet alleen jij hebt genoten van je tocht, ook ik als meelezer ......
    Geniet ervan, een goede terugreis en daarna een goede 'landing' in het leven van alledag!
  8. Wil Vermaas:
    18 juni 2019
    Heb je vanaf de start uit huis gevolgd, moet zeggen: diepe respect.
    Ik ga je verhalen missen. Wens je veel liefde en gezondheid toe
  9. Frans Kiffers:
    Heb je vanaf het begin gevolgd. Mooie verhalen. Bedankt,
  10. Fons En Netty:
    18 juni 2019
    Imre, proficiat met deze prestatie. Had ook niets anders verwacht, jij leek zo gemakkelijk te lopen. Heel veel groetjes uit Bordas
  11. Marina van Houte:
    18 juni 2019
    Wauw Imre, top gedaan. Herkenbaar ..het plein oplopen en even geen tekst meer hebben...geniet !!
  12. Margreet:
    18 juni 2019
    Van harte gefeliciteerd Imre! Topprestatie !

Fijn dat je jouw verhalen deelde en dat ik mee kon lezen , straks in september ga ik drie weken lopen van Tours naar Saintes, en mogelijk nog verder , je verhaaltjes dien al verlangen naar de etappes die ik hopelijk later mag gaan lopen.
    Voor jou succes met alles wat je gast doen met de Camino in je hart
  13. Hans:
    Gefeliciteerd Imre,
    Ik ben blij dat ik je op de site heb kunnen volgen maar ook nog een paar dagen (5) met je mee heb kunnen lopen, ook de gezamenlijke slaapplaatsen waren hartstikke gezellig.
    Maar inderdaad jouw verslagen werden steeds korter, net als jouw afstanden.
    Wanneer we elkaar weer eens ontmoeten drinken we er 1 (of meer) pilsjes op
    Groetn uut Almelo
    Hans uut Twente
  14. Cees Schoutsen:
    18 juni 2019
    Zoals op facebook al gememoreerd, van harte gefeliciteerd en bedankt voor al je verhalen
    gr
    Cees
  15. Jacqueline Verloop:
    Gefeliciteerd. Geweldige ervaring!
  16. Gerard van Beusekom:
    18 juni 2019
    Denk dat we er allemaal een beetje stil van zijn, maar laat ik voor mezelf spreken: diepe, diepe buiging voor je Imre! Geniet ervan dat je dit volbracht hebt, voor jezelf, voor Margriet, voor je kinderen en kleinkinderen....... ❤️
  17. Astrid:
    Gefeliciteerd !
    Bedankt voor je mooie verhalen iedere dag, heb er echt van mee genoten. Nu voor jou verwerken, nagenieten en later vast weer een nieuw wandelplan bedenken. 😊🌞
  18. Dannis. 2015 Tiel-Santiago / 2017 Porto Santiago / 2019 Lissabon Porto / 2021 Del Norte:
    Zo Imre,
    Je reis zit erop. De mijne ook, ( met meelezen ) heb weer even kunnen meegenieten met jou tocht. Veel herkenning gelezen. Veel sterkte met afkicken. Complimenten 👞👞👞
  19. Petrum Henricum:
    Mooie foto Imre. 😂
    Respect voor je prestatie.
  20. Piet Rosenhart:
    18 juni 2019
    Gefeliciteerd, Imre. Ik vond het leuk om je te volgen op de weg die ik twee keer heb afgelegd. Als je weer terug bent, begint het heimwee naar de Camino! Sterkte!
  21. Marianne:
    Top!!
  22. Margriet en Pierre:
    18 juni 2019
    Mooi en begrijpelijk dat je de tekst kort houdt. Indalen. Al die belevenissen waar wij van mochten meegenieten. Tot ergens
  23. Andy:
    18 juni 2019
    Gefeliciteerd Imre. Grote klasse!!! Bedankt voor je mooie verhalen en voor straks weer fijne thuiskomst en succes met de draad weer oppakken.
  24. Aad van den Berg:
    18 juni 2019
    Hallo Camino maatje Imre. Van harte gefeliciteerd met het uitlopen van je pelgrimstocht. Een hele opgave om dit vanuit Nederlsnd te doen
    complimenten. Gr. Aad
  25. Gury Grootjes:
    Respect!
  26. Mimi:
    18 juni 2019
    Proficiat wat een geweldige prestatie. Geniet ervan Imre het was boeiend om je te kunnen volgen groetjes Mimi
  27. Helma:
    18 juni 2019
    Imre, van harte gefeliciteerd. Geniet nog even na voordat je weer gaat landen in het gewone leven. Ik heb genoten van jouw verslagen, hartelijk bedankt daarvoor.
  28. Ria van de Ven-Landzaat:
    18 juni 2019
    Gefeliciteerd met deze fantastische prestatie!!!
  29. Magda:
    18 juni 2019
    Imre chapeau voor jou byzonder geweest denk ik zo 3 maanden wandelen en dan je verhalen , ik heb van je genoten!,,
    Dit gevoel hou je vast, en weer behouden thuiskomst!!!
  30. Corry Pronk:
    18 juni 2019
    Gefeliciteerd met deze prestatie Imre. Geniet nog even van het feit dat je weer op dit plein staat. We hebben genoten van je belevenissen op je route die je zo prachtig hebt opgeschreven. Nu de wandelschoenen in de rugzak en op naar Hoogwoud! Een goeie thuisreis en tot ziens!
  31. Wilma:
    18 juni 2019
    Gefeliciteerd met je aankomst in Santiago!!! Wauw, wat een reis en ook de manier waarop je hem.gelopen hebt...
    Ik heb genoten van je dagelijkse update, dank daarvoor!
    Veel succes met landen als je weer thuis bent ;)
  32. A. Jacobs:
    18 juni 2019
    Geweldig Imre. Gefeliciteerd met deze topprestatie. Dankjewel voor de dagelijkse verhalen en foto's, waar ik ontzettend van heb genoten. Ik ga ze beslist missen. Goede terugreis en succes met het ontcaminoen
  33. Elza:
    19 juni 2019
    Geweldig gedaan Imre. Gefeliciteerd. Zal ff moeten binnenkomen en bezinken. Pak n terrasje en ga even zitten.....
  34. Jos kappelhof:
    19 juni 2019
    Wat een top prestatie genoten van je mooie verhalen
  35. Joop Jansen:
    19 juni 2019
    Beste Imre, gefeliciteerd met je aankomst in Santiago. Ik vond het super dat ik “mee mocht lopen” met jouw camino. Mee lopen door het zien van je mooie foto’s en het lezen van je leuke verslagen. Voor mij was het een feest der herkenning en het zet me aan het denken of ik het ook nog een keer ga doen. Nu eindig ik niet met een Buen Camino maar, terwijl ik mijn pet voor je afneem, wens ik je een goede reis naar huis.
  36. Nicolet Janse:
    19 juni 2019
    Dank voor al je belevenissen,dat je deze wilde delen met ons..!
  37. Mieke:
    20 juni 2019
    Topper!!
  38. Anneke Gnade:
    20 juni 2019
    Top Imre👊
    Bedankt voor het delen van je ervaringen.
  39. Anneke de Groot:
    21 juni 2019
    Geweldige prestatie Imre, gefeliciteerd. Genoten van je mooie verhalen en belevenissen onderweg naar Compostela.
  40. Maria Franssen:
    23 juni 2019
    Van harte proficiat. Heel mooi om de hele tocht van huis uit te lopen. Nu na genieten en later? Ja later dat zal komen zoals het komt. Ik heb je verhalen onregelmatig gelezen en er van genoten. Het roept heimwee op. Het ga je goed.
  41. Elly:
    24 juni 2019
    wat een geweldige prestatie....grote klasse......was heel leuk om je te volgen.....