Van Cassagnole naar Carjarc

20 juli 2021 - Cajarc, Frankrijk

Een bloed hete dag. Gisteravond werd het nog reuze gezellig met een zwitser die met zijn vader loopt. Of andersom. Het bier in de Alberge kwam tot zijn eind en hebben we nog maar een fles wijn burgemeester gemaakt. Lagge met die gasten. Maar ja de wekker liep wel half 6 af. Poesenwasje en gaan. De zon kwam mooi op en begeleide mij de hele dag. Met een halve liter water in de koelbidon op pad. De paden op de lanen in en zo werk je 27km af. Onderweg helemaal nijs te krijgen dus de bewoners wat om water gevraagd. Om 13.00 uur liep ik binnen. Nou best een beetje naar de gallemiezen toen ik het dorpje/ stadje binnenrolde. Het eerste terras was voor mij met abonnement op de bierpomp en een croque monsieur. Das is een soort tosti met gesmolten kaas er op. Best prima toch. Dan op naar de gite/ hotel. Van de organisatie Ligis. Nou dat is logisch zou een bekende Nederlander zeggen. Daar ingecheckt. Prima voor mekaar en daar eten ook. Hoef ik niet het stadje in. Gelijk maar een tukkie gedaan en straks eten. Bekende pelgrims daar. Dus dus maar 18km. Is zat met dit weer. Morgen rond de  36gr. Hoop dat alles doorkomt met internet, want dat is hier hopeloos. Niet onrustig worden. Alles goed hier. Groetjes Imre

1. Elly:
    knap gedaan....27km...petje af....
  2. Suzanne en Dave:
    20 juli 2021
    Goed bezig Imre💪Wij zijn vandaag de Auvergne binnen gereden,nu nog vlak onder Mont d'Or maar ik denk dat onze wegen elkaar nog wel gaan kruizen komende week
  3. Anna Dijkstra:
    Goed gedaan Imre!
    Succes voor morgen!
  4. Jurjen:
    20 juli 2021
    Mooi verhaal. Goed idee, zo’n abonnement. Een mens wil niet verdorsten…
  5. Josefine:
    20 juli 2021
    Goed gelukt hoor met dat internet! Idd wel warm daar!! Mooie foto's! Hopelijk voor jou word het gauw minder heet.
    Bon chemin!
  6. Annelies:
    20 juli 2021
    27 km met die hitte is voor mij niet zo relaxt, maar knap gedaan hoor.. ik doe je het niet na…..
  7. Frans Gans:
    20 juli 2021
    Als ik je verslagen zo lees zou het ook zo maar over een kroegentocht kunnen gaan 😉
    Mooi geschreven en mooie foto’s
  8. Cees Schoutsen:
    20 juli 2021
    Ha Imre, kun je je niet door biermerk laten sponseren? Maar petje af hoor gr
  9. Annemieke Blom:
    20 juli 2021
    Zo, knap zeg! In die hitte en na aardig wat drank achter de kiezen. En dan toch de discipline om s’morgens voor dag en dauw op te staan.
  10. Ria van de Ven-Landzaat:
    20 juli 2021
    Niets aan toe te voegen vandaag!
  11. Ellen:
    21 juli 2021
    Dat je na dat bier nog zo'n eind in de hitte kunt lopen vind ik heel knap ! Die Imre , overal maak je contact en een grapje en grol ! Heerlijk over Franse wegen!
  12. Amico Guiseppe:
    21 juli 2021
    Nog steeds lekker aan de wandel? ik zie dat jij je Lot links laat liggen. Af en toe zie ik de horizon niet horizontaal. Dat zal wel door die fles wijn komen! Veel plezier en groetjes. Jos La Luka.
  13. Elisabeth:
    1 augustus 2021