22 e etappe van C amihno naar O Porto. 25km.

9 oktober 2018 - Caminha, Portugal

All shit can happen op de camino, maar eerst  het leuke nieuws. Bedwantsen. Bedwantsen en nog eens bedwantsen. Ja hoor ik mag er ook van genieten. Gestoken dus en mijn hoofd lijkt wel een maanlandschap. Gejeuk en ellende. Bij de apotheek crème en anti biotica gehaald en we kunnen weer op pad. Tuurlijk is het niet leuk, maar wat doe je ermee.gewoon adem halen. Ik raak er  niet van onderste boven. That's life on the camino. 5 euro voor een overnachting en je krijgt ze er gratis bij, beetje jeuk, maar dat gaat over. . vandaag dus door een vriendje van de restauranthouder, waar we heerlijk hebben gegeten en zijn visserslatijnhebben gehoord, overgezet om kwart voor 8. De ferry gaat pas om 11 uur. Echt een vissersmannetje die ons overzette. Daarna rustig aan gedaan en na 25km was het mooi  Ja en dan? Rugzak buiten leeghalen en alles wat wasbaar is in een grote zak. Op hoge temperatuur moet alles kapot zijn, straks van de lijn halen .zit ik hier met een handdoek mijn blog te maken, er zitten hier werallerlei bekenden van de camino. Gezellige teams.

Allemaal wer de groeten

Imre

1. Amico Guiseppe:
    9 oktober 2018
    2 moslima en Imre als bootvluchtelingen.
  2. Elisabeth:
    Hoi,
    Brrrrr. Nou kijk daarom ook geen gemeentelijke herbergen voor mij! Dan maar meer geld kwijt. Met verbazing zie ik dat je met een sloep overgevaren bent? Wij hadden een Ferry boot. Goed vervolg verder Imre
  3. Annelies:
    9 oktober 2018
    Daarom kijk je zo ernstig!!!!
    Succes en "beest"vrij verder.
  4. Helma Bexkens:
    9 oktober 2018
    niet krabben, anders krijg je littekens, zou mijn moeder zeggen. Wrijven, dat mag dan weer wel. Ik hoop, dat je gauw van die ellende af bent. Maar je loopt lekker en dat is ook wat waard.
  5. Tjitske:
    9 oktober 2018
    He Imre, wat is de naam van de Alberque waar de bedwantsen huizen? Want ik kom eraan en slaap dan liever elders. Ben nu in Albergaria-a-Nova.
    Groetjes
  6. Imre:
    9 oktober 2018
    Ik dacht bij de nieuwe albergue. Bij de splitsing om van centraal of de kust tegaan. Matrassen van plastic daar laghet niet aan, maar we denken aan de dekens
  7. Maria Franssen:
    9 oktober 2018
    Dat is wel pech hebben. Gelukkig dat er een wasmachine is. Soms is net wel lastig om vrolijk te blijven, maar je hebt weinig keus. Hoe was de overtocht en hoelang duurt deze? Bom Caminho