Van Saint Come d’Olt naar Estaing

14 juli 2021 - Estaing, Frankrijk

Het sluierde al met mist en lichte miezer vanochtend bij het opstaan. De kleren van de vorige dag nog klam en vochtig. Toch maar aandoen en gaan. Had mezelf voorgenomen even de glibber en modderpaden links te laten liggen en wat D wegen als alternatief te nemen. Dat ging prima. Heerlijk alternatiefje. Kwam op tijd in Estaing aan. Gite de etappe gaat pas 15.00 uur open. Dus de koffie hier maar proberen. Prachtig stadje aan de Lot. Wel wat maar niet veel regen gehad. Ontmoette ook de nederlandse dame die een dag vooruit liep. Haar mede pelgrim heeft een blessure opgelopen aan de knie. Die ging met de bus een stukkie verder. Straks komt de oppas van het kerkje hier. Het kerkje is omgebouwd tot Alberge. Ik ben benieuwd. Vanmiddag wat rondstruinen hier. Mooi rustig dagje zo. De pelgrims waar ik mee liep zijn een halve dag verder.
groetjes

imre

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Annelies:
    14 juli 2021
    Prima, denk ook maar eens om jezelf. En als het vochtgehalte hoog is, loop je ook minder lekker. Maar gauw aan het bier,,, groetjes
  2. Helene Van veen:
    Klinkt lekker relaxed
    Fijne avond.
    Groetjes uit Hoorn
  3. Willy Eradus:
    Fijne avond. Groetjes
  4. Annemieke Blom:
    14 juli 2021
    Mooi kerkje! Geniet van je middag. Hopelijk morgen wel droge kleren en iets zonniger weer.
  5. Lidy:
    Wat.een.prachtige.omgeving.
  6. Rianne:
    14 juli 2021
    Bon courage, hopelijk knapt het weer wat op. Goed plan dagje D wegen lopen. Op de Monastica (manna dox) miezert/lichte regen.
  7. Imre:
    Manna dox de groeten. Was daar in mrt 2019
  8. Bart:
    Vive la France!
  9. Wim en Marianne:
    14 juli 2021
    Irma geniet maar van 14 juli heel slim om langs de weg te lopende smakelijk en tot morgen.
  10. Anna Dijkstra:
    14 juli 2021
    Mooie omgeving! Geniet ervan!
  11. Gert Pot:
    14 juli 2021
    Hoop dat je ook nog wat van het vuurwerk kan zien vanavond met de mist.
    14 juli altijd feest, proost!
  12. Imre:
    14 juli 2021
    Er is hier weinig tot niks te zien of horen van feest. Hooguit een vlaggetje op een stukje kaas
  13. Ria van de Ven-Landzaat:
    14 juli 2021
    Ondanks het mindere weer toch mooie plaatjes. Blijft genieten!!!
  14. Tiny:
    14 juli 2021
    En wij onderweg naar www. Bonneblond.nl die prachtige boerderij, dit keer met ons hele gezin op de camping, Imre je weet wat het is om daar te logeren. Maar wij doen de route per camper! P.s. Het was noodweer rond Maastricht!
    Morgen je ervaring weer lezen, erg leuk om te volgen !
  15. Imre:
    Veel plezier daar.
  16. Elisabeth:
    14 juli 2021
    Mooi verhaal en prachtige foto's Imre! Goed om even wat gas terug te nemen je hoeft toch niet naar de baas...:)
  17. Mieke:
    15 juli 2021
    geweldig om weer mee te reizen met je Imre!