Wat een prachtig weer

12 april 2022 - Altopascio, Italië

Na een rustige nacht.

,Prima geslapen werd het tijd de route op te gaan. Douche n, aankleden en op pad. Eerst langs de bakker voor een verse broodje met serranoham en "Ko bij de flow". Lucca snel uit. De route wordt prima aangegeven met rood\witte stickers en bruine borden. Kan niet missen. Daarna een stuk industrieterrein, niet zo geweldig met vrachtwagens die langs je heen denderen. Daarna weer ruimte voor de lopers. Prachtig stuk natuur tot Altopascio aan toe. Aanmelden bij de Albergue de peregrinnos. Alles gereserveerd. Vol dus. Goed alternatief gevonden aan de route. Dit overkomt bij morgen niet. Al wat gereserveerd. Klaar met dank aan het meisje van de bar waar ik zat. Kwam twee pelgrims tegen die hadden wel gereserveerd. Dus dat wordt komende dagen mijn doel. Reserveren. In Siena had ik al twee dagen gereserveerd ivm de paas en de processies. Straks maar eten bij de bar die mij geholpen heeft. Morgen ook nog vlak, daarna twee dagen klimmen en de dag voor Siena dalen. Heerlijk gelopen in korte broek en T-shirt. Kan niet op met de zomer hier. Morgen 22 graden. Eerst maar even wat insmeerwerk halen. Voor de rest gaat het lekker. Groetjes Imre