Wat een prachtig weer

12 april 2022 - Altopascio, Italië

Na een rustige nacht.

,Prima geslapen werd het tijd de route op te gaan. Douche n, aankleden en op pad. Eerst langs de bakker voor een verse broodje met serranoham en "Ko bij de flow". Lucca snel uit. De route wordt prima aangegeven met rood\witte stickers en bruine borden. Kan niet missen. Daarna een stuk industrieterrein, niet zo geweldig met vrachtwagens die langs je heen denderen. Daarna weer ruimte voor de lopers. Prachtig stuk natuur tot Altopascio aan toe. Aanmelden bij de Albergue de peregrinnos. Alles gereserveerd. Vol dus. Goed alternatief gevonden aan de route. Dit overkomt bij morgen niet. Al wat gereserveerd. Klaar met dank aan het meisje van de bar waar ik zat. Kwam twee pelgrims tegen die hadden wel gereserveerd. Dus dat wordt komende dagen mijn doel. Reserveren. In Siena had ik al twee dagen gereserveerd ivm de paas en de processies. Straks maar eten bij de bar die mij geholpen heeft. Morgen ook nog vlak, daarna twee dagen klimmen en de dag voor Siena dalen. Heerlijk gelopen in korte broek en T-shirt. Kan niet op met de zomer hier. Morgen 22 graden. Eerst maar even wat insmeerwerk halen. Voor de rest gaat het lekker. Groetjes Imre

1. John klever:
    12 april 2022
    Hoi imre ik lees nu voor het eerst je ver haal waar ben je begonnen.
  2. Ria de Jonge:
    Klinkt goed, Imre.
    Fijne avond en mooie tocht morgen!
  3. Anna Dijkstra:
    Heel veel plezier Imre!
    Ik volg je avonturen!
  4. Ella:
    Gaat weer lekker! Mooie start! Veel wandelplezier verder
  5. Wilma:
    12 april 2022
    Je eerste loopdag alweer gedaan, mooi 👍💪
    Goede nacht en fijne dag morgen gewenst!
  6. Ciske Verwey:
    12 april 2022
    De kop is eraf , veel wandel plezier.
  7. Ans Zonneveld:
    12 april 2022
    Mooi begin van je Camino. Op naar de bijzondere dagen van de Paasweek!
  8. Elisabeth:
    12 april 2022
    Nou dit is de 3e keer dat ik reageer! Fijn dat je mooi weer hebt loopt wel zo prettig! Lastig dat je moet reserveren maar ut is niet anders. Geniet van het onderweg zijn!!
  9. Ellen:
    13 april 2022
    Het geeft vaak rust om 2 nachten te reserveren ...op de camino ook zo gedaan.
    Mooi onderweg ! Leuk je te volgen
  10. Tiny:
    13 april 2022
    Opnieuw weer een avontuur voor de boeg, doe je goed Imre!
    Geniet van je Tocht door de heuvels van Italië!
  11. Elly:
    weer op de goed weg...
  12. Annemieke Blom:
    14 april 2022
    Je zit er weer helemaal in! Met reserveren! Het moet tegenwoordig helaas. Fijne tocht met mooi weer!