Slecht internet

29 mei 2019 - Carrión de los Condes, Spanje

Van frimesta naar carrion de la condez. 19km

even wat dingen van huishoudelijke aard. Met cor gaat het met de dag beter. Hij is even uit bed geweest en het ademhalingsapparaat is er af. Nog wel verward. Wel nog een lange weg te gaan. Maar er zit verbetering in. Verder bedankt voor de reacties op de verjaardag van mijn zoon en het margriet “dingetje”. En internet is hier heel slecht. Dus geen foto’s van mijn toestel dit keer, maar zal proberen morgen weer te plaatsen. Dag met veel zon en lange rechte eindeloze wegen. Temperaturen gaan hier omhoog naar volgende week tegen de 30gr.Morgen onder de 400km.  Lopen ging verder goed. Morgen het eerste stuk van 17km met helemaal niks onderweg. Dus voorrad meenemen. Broodje , banaan en drinken. Dus een beetje vandaag een dag zonder gebeurtenissen. Ja, dat kan ook zomaar. Beetje rondlopen in het stadje hier. Genieten van de zon en wat social talking met andere pelgrims. Complete volksverhuizing hier naar toe. Gelukkig genoeg bedden. Alle pelgrims boodschappen doen voor de oversteek. Iedereen een mooie hemelvaartsdag toegewenst. Groetjes

imre

1. Ad Huizing:
    29 mei 2019
    Hallo Imre. Lekker he, zo'n kort dagje waardoor je wat tijd hebt om rond te kijken. Ik vlieg morgen naar Santiago en begin vrijdag aan Ferrol-Santiago- Muxia. Hoop dat ik je in Galicie kan blijven lezen. Buen Camino
  2. Elisabeth:
    29 mei 2019
    Aha je slaapt dus niet bij de zusters Franciscanessen , de Albergue Espiritu Santo, vanavond de mis wel? Vond ik mooi en inspirerend, je krijgt dan ook de zegen En morgen dus de Via Aquitana de oude Romeinse weg van 12km. In Calzida ? hebben we overnacht in een hostel, prima, maar er zijn ook 2 albergues. Misschien nu al meer? En dan ben je inderdaad door de 400 km gezakt! Kan je vertellen dat dit dan geen pijn doet:) Keep going. Buen Camino
  3. Ellen:
    29 mei 2019
    Ook een keer prima , rustige dag .even relaxen en wat voedsel inslaan voor morgen ! Goede tocht Imre ! Knap van je hoor !
  4. Wim en Marianne:
    29 mei 2019
    Imre jij ook een fijne dag morgen ik hebvandaag 25 km gelopen rond om Wageningen met de Stichting Samen op Pad het is mooi weer hier een graat of ,18 - 19 en de zon er bij. Bij jullie gaat het wel een beetje warm worden zo te lezen neem genoeg te drinken mee dan red jij het wel. Tot morgen. Groetjes.
  5. Astrid:
    29 mei 2019
    Genoeg te drinken mee, dat is nu het meest belangrijk. De rest komt vast goed...
    Fijne dag morgen !
  6. Joop Jansen:
    29 mei 2019
    Hapje en drankje mee en geniet van de weg en de pelgrims onderweg. Buen Camino
  7. Mimi:
    29 mei 2019
    Een tijdje niet gevolgd. Wat ben je al ver op je Camino. Chapeau nog steeds in good spirits.
    Weer een mooie dag morgen. Mimi
  8. Patrick kleuver:
    29 mei 2019
    Ik zit weer mee te lezen met wat ik vorig jaar deed. Had deze dag ook kort gehouden en ben de volgende dag naar Moratinos gelopen. Ik schreef ook dat er onderweg weinig te eten en te drinken was. Dus goed meenemen. Veel plezier morgen weer.
  9. Gerard van Beusekom:
    30 mei 2019
    Ha Imre, ik duim voor je dat je de "oversteek" goed doorkomt, ben je nu mee bezig of al mee klaar (30 mei, 13.30 uur). Mooie dag vandaag.
  10. Gert Pot:
    30 mei 2019
    Halverwege staat een kleine keet met (dure) drankjes Wel een mooi recht, groen stuk om te lopen lijkt een groot groen biljart succes