Einde meseta

31 mei 2019 - El Burgo Ranero, Spanje

Van terradillas de los templarios naar El Burgo Reinero 28km.

gisteravond na het eten de kamer opgezocht. We zijn wat zalen gewend. Maar deze met 4 bedden overtrof weer alles. Er lag er al een te snurken en te zagen of ie de hele buurt van kachelhout moest voorzien. Zo, dat gaat hem niet worden. Dus even laten begaan, waait wel over. Nou niks overwaaien. Dus maar wakker geschud en gezegd dat wij ook wilden slapen. Dat ging een tijdje goed. Horrable. Vannacht maar weet beter slapen. De meseta komt aan zijn eind. lange saaie wegen, maar je moet er even doorheen. Wel staat het graan in volle bloei. Het spaanse graan heeft de orkaan doorstaan. In El Burgo Reinero een mooie nieuwe albergue met een prachtige tuin. Ach het kan slechter. De zon doet zijn uiterste best en komt tegen de 30 graden aan. Ook nuet verkeerd. Morgen betrekkelijk een rustdag van 17km. Dag er op over Leon heen. Loeidruk het hemelsvaartweekend daar. Zitten we in ieder geval op de 300km nog te gaan. We gaan nog mooie stukken  Tegemoet. Wens iedereen een fijn weekend toe. Groetjes

imre

1. Marina van Houte:
    Gaaf Imre, leuk om je foto's te zien, Ik ben zelf net terug. #heimwee
  2. Ria de Jonge:
    31 mei 2019
    Nu lijkt 300 km heel weinig..., maar als ik ze zelf zou moeten lopen... andere koek!
    Fijne avond en mooie dag morgen.
  3. Astrid:
    31 mei 2019
    Nog 300 vast nog heel mooie KM ! Mooi om te zien, de uitgesttekte graanvelden met daar boven de blauwe lucht. Wens je een goede nachtrust zonder boomzagerij in de buurt. Veel succes en plezier voor morgen !
  4. Josefine:
    Hoi Imre,

Nog maar 300 km te gaan....je hebt al zoveel gelopen. Je gaat het nog missen 😃
    Loop je eigenlijk ook naar fisterra en muxia? Mooi hoor! En minder druk!!!!
    Bon camino Josefine
  5. Helma Bexkens:
    31 mei 2019
    Je gaat als een speer, je zult het nog gaan missen!! Wandel ze
  6. Erika:
    31 mei 2019
    Jullie ook een fijn weekend Imre! Nog 300km, en dat zullen ook weer mooie wegen zijn. Lekker genieten👍🚶‍♂️
  7. Joop Jansen:
    31 mei 2019
    Na Leon heb je de Meseta gehad. Dit stuk heeft ook zijn bekoringen. En dan nog maar 300 km. Je schiet lekker op.
    Buen Camino.
  8. Willy Eradus:
    31 mei 2019
    Het zal thuis weer wennen zijn Imre! Heel ander leven..
  9. Elisabeth:
    31 mei 2019
    Nou je moet maar wat dimmen gaat veel te snel!