Op de camping

12 april 2019 - Châteaumeillant, Frankrijk

Van Saint Desire naar chateaumeillant.24km

Na de gezelligheid en hartelijkheid gisteravond vandaag weer naar de werkelijkheid van alle dag: de Camino. Prima ontbijt met al die gasten gehad en met Hollandse producten. Ook weer lekker. Weggebracht naar de plek waar ik gister opgehaald werd en het stappen begon weer. Wel wat meer leuke dorpjes dan de andere dagen maar nog steeds geen koffie. In het dorpje voor Saint janvrin was het een en al pottenbakkerij. De ene potterie na de andere. Zonnetje scheen er mooi bij dus in het T-shirt wandelen. Had al een paar keer naar de camping  gebeld waar ik wilde overnachten, maar kreeg geen gehoor. In het plaatsje aangekomen bij het bureau voor toerisme maar gevraagd. Die hadden zeker een ander nummer. Ja ik kon komen en er wordt bij de receptie op je gewacht. Aangekomen daar , ingeschreven,. Betaald en mee naar het multifunctionele gebouw. 8 kamers met elk 2 stapelbedden. Zie er heel verzorgd uit. Vanavond boven in de grote zaal iets van jazz. De muzikanten draaien even warm op dit moment. Bij de super een maaltijd gehaald en wat te drinken. Lekker op rust nu.

Groetjes allemaal en tot morgen weer

Imre

1. Helma Bexkens:
    12 april 2019
    Als je zo door een land loopt zie je heel veel mooie plekken die je niet ziet als je er met een auto doorheen jakkert.
    't Is 2e hands genieten.......
  2. Anna Dijkstra:
    12 april 2019
    Mooi landschap waar je doorheen loopt! Fijne avond en wij zijn weer benieuwd naar je verhaal van morgen!
  3. Annelies:
    mooie paadjes!!!!
    Doeiii, Annelies
    PS En er werd ook nog naar je gezwaaid.
  4. Elisabeth:
    12 april 2019
    Grappig dat jij toch een andere route loopt dan ik deed. Het lijkt soms zelfs omlopen :) Hoe dan ook ik blijf genieten van je wederwaardigheden. Fijne avond en morgen gezond weer op en op pad!
  5. Astrid:
    12 april 2019
    Veel plezier met de jazz vanavond (als je ervan houdt) en/of de gezelligheid.
    Morgen weer een goede wandeldag !
  6. Ria de Jonge:
    12 april 2019
    Mooi verhaal weer met mooie foto's. Fijn dat je zoveel met ons deelt.
    Goedenacht en morgen weer een mooie dag!
  7. Mimi:
    12 april 2019
    Je bent al weer een heel eind verder ongelofelijk om te zien op de kaart. Geniet morgen weer van een mooie dag!