15 e etappe Sernadelo naar agenda. 24 km

1 oktober 2018 - Águeda, Portugal

Mooi avondje met een prima diner gehad, beetje van het zelfde als in de andere steden. Of de kok een beetje kon koken? Nou niet echt. Van ons groepje was ik vannacht de eerste met wc bezoek, daarna nog 3 keer. Leeggelopen. 2 anderen na mij en onderweg moesten er een paar de bossen in. Allemaal dezelfde soep gehad. Rest verschillend menu. Geen koffie broodjes, dus eerst 9 km wandelen voor we de eerste koffie kregen. Iedereen een beetje leeg. Lange pauze, conclusie na team overleg.oorzaak soep. Veel drinken dus. De route was verschrikkelijk. 95% asfalt, en hardrijdende auto langs ons heen en veel industrie, weinig aan en bloedheet geworden inmiddels. Blij dat we bij de albergue st. Antonio waren. Onderweg best van die gluiperige hellingen. Ach het kan niet altijd kaviaar zijn. Morgen nieuwe dag, nieuwe kansen. Zo'n gaat straks de zon weer onder en morgen weer op. Vandaag voor de zekerheid zelf koken. Voor 7 man koken lijkt mij wel wat. Inkopen bij de Lidl om de hoek. iets van pasta en een slaschotel. Overigens een prima albergue. Top. Verder rustig aan vandaag met alles. Heb dus ook niet teveel foto's kunnen maken. Saai stuk.

Groetjes allemaal weer.

Imre

1. Elisabeth:
    Hola Imre (Ola in Portugal),
    Ai bedorven eten dat is niet echt iets waar je op zit te wachten.
    Leuk om je te volgen en je verhalen te lezen hoor. Wij zijn inmiddels bijna een week terug, beginnen te landen. Maar wij waren in Porto gestart dat scheelt een stukkie :) Ga je straks de kustroute doen?
    Bom Caminho
  2. Imre:
    Hoi Elisabeth,
    Atuk kusteoute, centraal en dan spiritueel. Maar dat kan bij mij zomaar anders lopen
  3. Helma Bexkens:
    1 oktober 2018
    sterkte met maag en darmen. Dat kun je missen als kiespijn.
    nou ja, gewoon volhouden........