Zal weer niet zo zijn

14 april 2022 - Gambassi Terme, Italië

Wat weer een prachtige dag met 26gr. In vergelijk met de eerste twee dagen fantastisch wel klimmen en dalen, maar de spirit zat er lekker in. Tot halverwege ik in mijn broekzak voelde. O jee de bos sleutels van het klooster niet bij de receptie neergelegd. Nou dat zie ik op het eind wel weer. Mijn kinderen zullen wel zeggen , dat verbaast ons niet. Maar ik kan er ook niet mee zitten. Kom allemaal wel goed op de Camino. Is niet de eerste keer. Tot bijna het eind wel lekker gelopen. Laatste klucht was met hangen en wurgen. Tot ik het bordje "bar" zag. Daar neegeploft en een biertje besteld. Adres op zoeken waar ik moest wezen, bleek aan de overkant van de straat. Is dat treffen. Mooi oud kerkje annex kasteeltje. Heel aardige "host". Hoef niet het dorp meer in. Bar, diner en breakfast alles aanwezig en hij regelt de sleutelbos en voor morgenavond reservering . Top service. Ingeschreven , kamer opgezocht. Douchen en de blog schrijven. Lekker na zo'n dag. Beentjes in de hoogte en wachten op het Donner. Morgen om weer een zelfde afstand. Dag later naar Siena. De wegen zijn voor het eerst wandelwegen. Super mooie omgeving nu. Ik groet jullie allen. Imre

O ja foto worden door reiskoffer in een andere volgorde geplaatst. Naar het menu foto's en volgens reiskoffers zouden dan de nieuwste foto's eerst geplaatst worden. Maar zekerheid heb ik er niet over.

1. Marianne:
    14 april 2022
    Je gaat als een speer. Mooie route, goed eten en drinken op z'n tijd. En de sleutels, ach, op de camino komt alles weer goed, en zo is het!
  2. Ad Huizing:
    14 april 2022
    Klinkt goed allemaal. Heerlijk om bij je albergue ook een bar voor bier, menu en ontbijt te hebben.
    Geniet.
  3. Annelies:
    14 april 2022
    Lijkt me wel warm om te lopen, en alles wat je uittrekt, moet je toch meesjouwen, maar, 👍 ga zo door,
    Groetjes, C&A
  4. Pim:
    14 april 2022
    Fijn bij zo’n een overnachtingsplek te zijn. Geniet
  5. Marc Maryns:
    14 april 2022
    Bedankt om zoveel mooie foto's te delen. Moge het je goed gaan op je verdere tocht!
  6. Ans Zonneveld:
    14 april 2022
    Wat ziet het er prachtig uit. ook echt wel caminoachtig maar dan anders. Lekker genieten van alles!
  7. Marian en Wim Brundel:
    14 april 2022
    Heel mooi jou verslag om weer te volgen fijn dat jij mooi weer hebt. Groetjes
  8. Elisabeth:
    15 april 2022
    Bofferd ben je toch! Maar top dat het zo goed gaat. Had ook niet anders verwacht! Grtjs
  9. Helene van Veen:
    15 april 2022
    Die sleutels 🥴.
    Klinkt verder als een toffe wandeling 🥾