klaar voor de start

15 september 2018 - Hoogwoud, Nederland

Beste mensen,

Alles gepakt en klaar om morgen met het vliegtuig naar lissabon af te reizen voor mijn camino de portuguese. Weer een mooi avontuur. Wat komt er allemaal weer op mijn pad. De weersomstandigheden zijn in ieder goed voor een mooie tocht. Het is daar nu 28gr, niet verkeerd. Tsja, alleen dat vliegen, wel een dingetje. Al een nachtmerrie gehad dat ik op Eindhoven airport van de rustgevende pilletjes in slaap was gevallen. Wakker geworden en het vliegtuig was al vertrokken. Gelukkig maar een droom. Ik zie het morgen wel hoe dat allemaal gaat. Na de camino de france en de camino del norte wordt dit mijn 3e camino. Ik heb er heel veel zin in. Agenda de komende maanden helemaal leeg. Ik zal proberen elke dag wat te schrijven op deze blog. Bij Porto zal ik wel zien of ik landinwaarts ga of langs de kust. Dat kan ik ter plekke nog beslissen. Lekker onbevangen de camino gaan lopen.

een groet,

Imre Revers

1. Fred Pieron:
    15 september 2018
    Succes met je derde Camino Imre!
  2. Helma Bexkens:
    15 september 2018
    Heel veel plezier en leuke contacten onderweg.
  3. Corry Pronk:
    Veel succes Imre!!
  4. Ria de Jonge:
    15 september 2018
    "Agenda de komende maanden helemaal leeg." Hoe lang ben je van plan te gaan?
    Zal je blog met plezier volgen.
    Heel veel succes en heel veel plezier gewenst!
  5. Marianne:
    15 september 2018
    Ik wens je goede reis en een bom caminho! Over 2 weken start ik in Porto, mischien zien we elkaar ergens onderweg.
    Wij spraken elkaar even bij het café St. Jacques in Alkmaar
  6. Fred Daniël:
    15 september 2018
    Heel veel vreugde en plezier met deze reis
  7. Fred Daniël:
    15 september 2018
    Heel veel plezier en mooie momenten gewenst
  8. Siem:
    15 september 2018
    Hoi Imre, heel veel succes en geniet bij deze loop !
  9. Helene van Veen:
    15 september 2018
    Imre, heel veel plezier . Ik ga volgend jaar voor het eerst een Camino lopen. Vanaf Porto.
    Ik ha je blog dus met belangstelling volgen. Groeten vanuit Hoorn
  10. Tilly:
    15 september 2018
    Een hele fijne reis met mooie belevenissen onderweg. Buen Camino.
  11. Joke koek:
    15 september 2018
    Imre, sterkte morgen 😉 en daarna heel veel plezier met je tocht.
  12. Els:
    15 september 2018
    Bon Camino! Ik ga je blog als voorbereiding op mijn 1sre Camino in 2019 volgen. Veel plezier.
  13. Petrum Henricum:
    15 september 2018
    Ik heb ook de Francès en de Del Norte gewandeld en start eind mei 2019 met de Portuguès vanaf Lissabon. Daarom benieuwd naar jouw ervaringen. Bom Caminho.
  14. Roel:
    15 september 2018
    Bom Caminho. Veel plezier geniet er van. Ik heb hem in april gelopen het was mijn vijfde.
  15. Klaas Aaij:
    15 september 2018
    Ga je volgen Imre en wens je sterkte en buen camino en veel leuke mede pelgrims
  16. Marion de Bood:
    Hoi Imre, via Klaas deze info gekregen. Leuk, succes met je Camino
  17. Josefien:
    15 september 2018
    Hou je vast aan t fantastische avontuur zodat je je vliegangst kan overwinnen. Dus je focus leg je op de wandeling, zie hem voor je alsof je er al wandelt.
    Heel veel mooie nieuwe avonturen gewenst Imre, succes. En ik volg je. Buen camino
  18. Helma:
    16 september 2018
    heel veel plezier en Buen Camino (maar dan in het portugees).
  19. Maria Franssen:
    Goede reis en Buen Camino
  20. Willy Eradus:
    16 september 2018
    Goeie vlucht en bom Camino! Gaat je lukken. Groetjes en X.