Wisselvallig

11 juni 2019 - Sarria, Spanje

Van triacastele naar sarria. 17km

gisteravond nog gezellig gegeten en aangezeten met mensen uit alle delen van de wereld. Onze albergue was helemaal volgeboekt. Althans gereserveerd. Om 10 uur waren we nog de enige twee op de kamer van 10 bedden. Waar blijven die lui. Blijkbaar ging de reservering niet door. Lullig voor de pelgrims die langs kwamen en doorgestuurd werden omdat ze vol waren. Vandaag een beetje wisselvallig met het weer.. Bewolking, triestig, klein mager zonnetje, kleine motregen. Zelfde met mijn gevoel. Het eind is in zicht en dat is vreemd. Gevoel van jammer, blij, wat straks, ga ik het missen? Etc etc. Ik weet het effe niet. Maar ik loop nog wel met plezier. Mooie en makkelijke route vandaag. Een klimmetje. Mooie uitzichten. Veilige route langs de autoweg en rond half twee stonden we voor een albergue. Eerst maar koffie voor we verder gaan. Heb jij het adres? Ja stond op de lijst aangetekend bij hilly. Wat blijkt we zitten voor de albergue waar we moeten zijn. Koffie ingeruild voor een biertje. Vanmiddag de was gedaan en even de stad ingeweest. Meeste was wel dicht. Later nog maar een keer. Morgen richting portomarin. Komen we onder de honderd kilometer en iedere dag 2 stempels. Ja santiago komt steeds dichterbij. Groetjes allemaal weer en fijne avond

imre

1. Ronald Lijster:
    11 juni 2019
    Morgen Portomarin met dat mooie stuwmeer en die lange trap toch?
    Je bent er bijna kerel. Bedankt voor je verhalen en een inkijk in de wandelcamino.
    Buen Camino!
  2. Suzanne en Dave:
    11 juni 2019
    Nog even dubbel genieten daar met het eind in zicht!
  3. Elisabeth:
    11 juni 2019
    Ach Imre wat herken ik die melancholie... Dubbele stempels dan ook nog eens dubbel genieten dan! Bijzonder ook hoor zoals jij en Hilly samen optrekken!!! Das dan ook nog eens genieten in het kwadraat! Groet haar. En blij ben ik weer om bekende plekken terug te zien!!
  4. Petrum Henricum:
    11 juni 2019
    Ik ben nu onderweg van Lissabon naar SdC en herken het gevoel van spijt dat straks de wandeling achter de rug is. Ben nu in Redondela, circa 90 km vóór SdC.
    Misschien treffen we elkaar nog. Ik vlieg op 20 juni terug naar Schiphol.
    Buen Camino.
  5. Andy:
    11 juni 2019
    Kan me je gemengde gevoelens wel voorstellen. Zal zeker omschakelen zijn. Had ik al na 4 weken en jullie zitten al vanaf maart in de Camino flow! Maar alle respect hoor voor jullie doorzettingsvermogen en enthousiasme. Kan niemand je meer afnemen. Gewoon tot het eind genieten en dan zie je wel weer.
    Als het een beetje meezit hoop ik eind september en oktober ook weer te lopen. Heb het bijna voor elkaar😄. Start denk ik in Pamplona en moet dan eind oktober Santiago wel halen lijkt me. Wie had dat ooit gedacht? Jou leuke verhalen doen mijn heimwee en enthousiasme voor de Camino wel aanwakkeren Imre, dus nog even vast houden zo. En als ik tips nodig ben weet ik je te vinden.
    Fijne dagen nog!!!
  6. Janneke:
    11 juni 2019
    Het eindpunt in zicht maar ohhh zo jammer dat het ook bijna voorbij is. Afscheid van zoveel.....maar mooie herinneringen neem je overal mee naar toe. Geniet ook van de laatste kilometers.........🍀
  7. Annelies:
    11 juni 2019
    Bedankt voor ja kaart die Cor vandaag kreeg.
    Ja, het begint op te schieten, en na 4 maanden (bijna) lopen is dat straks wel afkicken.
    Succes bij de laatste lootjes, tot horens, groetjes, Annelies
  8. Astrid:
    11 juni 2019
    De komende KM zijn voor deze reis het laatste deel, maar wellicht ook de bevestiging om een volgende reis te plannen. Waar naar toe, dat is aan jou, maar er zijn zoveel mooie plekken overal. Voor nu: het is alleen maar goed. Veel plezier in die komende dagen. Ze zijn er niet zomaar. Geniet ervan !
  9. Erika:
    11 juni 2019
    Goh Imre, bijna aan het einde van deze bijzondere wandeling. Dat zal vast wennen zijn, je kan dan wel live je belevenissen vertellen en mooie herinneringen ophalen, Wij zullen je verslagen straks missen😗🍀
  10. Helma Bexkens:
    11 juni 2019
    Als je bang bent, dat je het gaat missen, dan loop je toch gewoon naar huis!
  11. Wim en Marianne:
    11 juni 2019
    Irme iksnap het helemaal wat te doen als ik in Santiago ben vreselijk afkicen. Ga je teksten lezen maak een foto boek dan beleef jijde tocht op nieuw. Er is geen pasklare op lossing voor dit gevoel spierpijn alles komt voorbij maar zo ver is het nog niet geniet nog van de laatste dagen twee stempels per dag hoef jij niet te hebben dit geld alleen voor de lopers die maar 100 km lopen jij zult merken als jij jou compostela gaat halen en zij zien dat jij vanaf Holland heb gelopen dat zij heel trots op jou zijn. Heel veel sterkte verder.
    Groetjes.
  12. Joop Jansen:
    11 juni 2019
    Langzaam aan begint de taart van je reis op te raken. Zuinig zijn op de laatste stukken en dubbel genieten. Buen Camino
  13. Margreet:
    12 juni 2019
    Mooie foto’s Imre, van een heel bijzonder bleven en ervaren. Op weg naar Santiago, je bestemming, en het afscheid van de reis, verlangen naar is nu volop beleven en straks steeds weer her-inneren
  14. Mimi:
    12 juni 2019
    Ik kan me je weemoedig gevoel voorstellen. Lijkt me ook heel vreemd na al die tijd in de Camino sferen je te realiseren dat t einde in zicht is. Ik hoop dat t je veel gebracht heeft geniet dit laatste stukje! Gr Mimi