Kort stukkie

14 juni 2019 - Melide, Spanje

Van Palas de Rei naar Melide. 15km.

wel het kortste stukje tot nu toe. Maar wees niet bevreesd er komen nog een paar korte stukjes. Mooie afbouw van de camino en het lichaam weer laten wennen aan straks in de stand rust. Vanochtend half 8 pas op en tegen half 9 op pad. Onder een stralend zonnetje met de warmte in je rug. Hoe kan het mooier. Blijft de laatste stukken druk en rumoerig op de camino, maar we raken er aan gewend en nemen zoals het is. Dit in groot contrast met het wandelen door frankrijk.  Onderweg uitgebreid gestopt voor koffie een paar keer. En daar was dan Melide. Best een groot plaatsje. Ingecheckt bij de albergue. Prima adres weer. Gelijk maar een terras opgezocht bij de rotonde in het centrum en alle pelgeims voorbij zien trekken achter het genot van een drankje.,Prima bezigheid. Lijkt wel vakantie. De bewolking neemt iets toe. Eerst maar eens douchen en blog bjwerken. Daarna zien we het wel weer. Morgen nog een stuk van 18km naarArzua. Ik wens jullie allemaal een fijn weekend toe. Groetjes

imre

1. Christine Demuynck:
    14 juni 2019
    eventjes glimlachen als ik lees 'lijkt wel vakantie ' maar ik glimlach wel vaker als ik je blog lees. groetjes vanuit alberguevillaresdeorbigo.
  2. Helma Bexkens:
    14 juni 2019
    geniet er nog maar even van.
  3. Astrid:
    14 juni 2019
    Beetje vakantie is heel ok ! Legaal even niet zoveel doen, prima hoor. Misschien wel een goed uitgangspunt voor het "normale" leven. In elk geval: een mooie dag voor morgen toegewenst.
  4. Elisabeth:
    15 juni 2019
    Geen inktvis gegeten in Melide? En strak s stand rust...Vergeet de 4daagse hier in Nijmegen niet! Mag je 40km!
  5. Joop Jansen:
    15 juni 2019
    Lekker rustig aan. Tijd om de beroemde inktvis te eten in Melide.