Van Condom naar Montreal

1 augustus 2021 - Montréal, Frankrijk

Omdat het zondag is een rustig dagje. Beetje alleen wandelen door een schilderij van 16km. De meeste gingen voor de 33km vandaag. Het mag van mij. Dus wat later op en lekker ontbijtje. Eieren bij het ontbijt kennen ze niet. Met de zegen van de zuster carmelitessen op pad. Lekker dromen op ‘s heerenwegen. De route zoeken? Nou kan eigenlijk niet missen. Als een streep door het landschap. Geen dorp, barretje, terras te bekennen. Eigenlijk liep  je dit gedeelte, redelijk vlak, als een dagje met de hond op stap. Dorp Montreal kwam al snel in zicht. Kon vij om 2 uur bij de gite de compostella terecht. Dus rugzak afgedaan op een terras en wat gegeten en gedronken. De gite ziet er heel schoon en mooi uit. Verder wat gelummeld en straks om 7 uur aan de maaltijd. Morgen 17km naar Eauze en daarna gaan de kilometers weer tellen. Over de 20 met een uitschieter naar 26. Ook de reserveringen bijgewerkt en tot 6 augustus onder de pannen. Zit nu op 522km.  Ik wens iedereen nog een mooie zondag toe. Groetjes

Imre

1. Judith:
    1 augustus 2021
    Wat een mooie wandeling imre
    Genieten hoor
    Gr judith
  2. Jan steen:
    1 augustus 2021
    Top man nog een fijne zondag van wat er van over is en neem er een ik doe met mee proost
  3. Yvonne Janssen:
    1 augustus 2021
    Wat leuk je verslagen te lezen! Als het me weer lukt te wandelen zal ik zeker deze Camino ook een keer doen! Lijkt me prachtig!
  4. Helene Van veen:
    1 augustus 2021
    Het klinkt als een sprookje.
    Wat fijn om zo rustig je Camino te doen.
    Ik word nog meer gemotiveerd om volgend jaar ook weer alleen op pad te gaan
  5. Marianne:
    1 augustus 2021
    Wat een verschil met het landschap waar ik nu doorheen loop. Dat is veel bergachtiger. Ligt het bij jou ook op een lager niveau? De hoogte hier is 1000 m en een beetje.
  6. Jurjen:
    1 augustus 2021
    Prachtige plaatjes Imre. Ik heb niet meegeteld, maar je hebt inmiddels al aardig wat kilometers achter de rug. Mooi man!
  7. Ria van de Ven-Landzaat:
    1 augustus 2021
    Dat spreekt me wel aan zoals jij het doet. Niet te veel haasten, niet te veel km's per dag. Misschien dat ik het toch nog eens een weekje op deze manier ga doen!
  8. Elza:
    2 augustus 2021
    Wat een makkie op dit moment. En genieten van de mooie vergezichten !