Van Castet-Arroui naar Le Romeui

30 juli 2021 - La Romieu, Frankrijk

Camino op zijn imre. It does not matter what you do. Als het voor jou maar leuk is. Iedereen zoekt zijn weg. Dus onder dat motto heb ik van 31km 23km gemaakt. Keuze was niet moeilijk. Of 10 of 30. Dus iets op gemiddeld?  Nou google maps geraadpleegd   en er was me toch een leuke weg naar Le Romieu. 23km. Mooi er tussen in. Stukje afgesneden dus. Of je in je eigen fotoboek aan het wandelen bent. Maar dan weet je ook: onderweg is niks. Dus boterhammen gestapeld. Fantastisch. En weer mooi het dorp binnenwandelen. Eerst de camping opgezocht en de dame bij de receptie bedankt voor de bemiddeling. Ik had geen adres. Zij bellen en Dieter komt er aan bij restaurant Angeline.De blonde s…. Machine, volgens Peter Koelewijn. Mijn kinderen zouden zeggen:WIE Weer top geregeld. Ouwe Duitser maar niet van het slagveld. Beetje gefrancificeerd. Hoeft allemaal niet meer zo nodig. Hij kan 17 slapers herbergen maar vind 4 zat. Zijn pensioen komt toch wel elke maand op de rekening. Maar wel koken voor ons vieren. Morgen dus een kort dagje naar Condom. Je moet er maar op komen. Overigens geen tot nauwelijks bereik. Ben ban dat de foto’s niet gaan lukken. Groetjes

imre

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Petra de Vries:
    30 juli 2021
    Het ziet er prachtig uit! En wat een goede keus 23 km, anders wordt het werken en dit klinkt als genieten! Buen Camino.
  2. Annelies:
    30 juli 2021
    Goed gedaan zwager, groeten van zus…(en van ons natuurlijk) wij zijn weer gekortwiekt. Doeiiiiiii 👌
    Hier vandaag miezerregen.
  3. Andy:
    30 juli 2021
    Je weet het weer mooi te vertellen😁
    Genieten hoor!
  4. Anna Dijkstra:
    30 juli 2021
    Prachtig verhaal weer... Het is elke keer weer genieten!
    Buen Camino!
  5. Ad Huizing:
    30 juli 2021
    Van Angeline naar Condom (sur mère?) De oude Koelewijn had het zelf niet kunnen bedenken. Goed gedaan.
    Ik ben in druilerig weer Roncesvalles maar voorbij gewandeld. Wat ziet dat er in de regen onuitnodigend uit.
    Buen Camino.
  6. Annemieke Blom:
    30 juli 2021
    Da's genieten, jouw verhaal. Goed opgelost zeg, vindingrijk! Fijne avond nog!
  7. Elza:
    30 juli 2021
    En opnieuw zonnebloemen. Dat houdt de moed er wel in. Soms denk ik, waarom is deze foto gemaakt ? Missertje ?
  8. Imre:
    30 juli 2021
    Ja, die had er uit gemoeten.
  9. Jurjen:
    30 juli 2021
    Weer een mooie dag en idem verhaal!
  10. Theo:
    30 juli 2021
    Je gaat lekker en maak je eigen Camino. In Santiago vraagt niemand hoe je gelopen bent. Bon Chemin!!
  11. Ria van de Ven-Landzaat:
    30 juli 2021
    Sluit ik me volledig bij aan!!!
  12. Wim en Marianne:
    30 juli 2021
    Irme wij hoeven niets meer te schrijven slim dat jij de dagtocht inkorten en de foto’s zijn goed te zien nog een fijne avond en eet smakelijk. Groetjes,
  13. Suzanne en Dave:
    30 juli 2021
    We lezen met veel plezier mee deze vakantie😃En inderdaad met het puzzelen van onze route zagen we ook het plaatsje Condom voorbij komen😂we zouden alleen al voor het plaatsnaambordje in staat geweest zijn die kant op te gaan..toch maar niet gedaan..Sexbierum is dichterbij thuis😜
    Groetjes uit Aurillac😘van ons
  14. Imre: