Weinig inspirerend

13 juni 2019 - Palas De Rei, Spanje

Van portomarin naar Palas de Rei. 24km.

grauwe luchten en een lege kamer maakte ons wakker zo tegen half 8.de meeste pelgrims waren al on the run. Rustig aan met een ontbijtje. Daarna op pad. Het weer en de omgeving werkten niet erg inspirerend op de lopers. Althans zo voelde het bij ons. Weer een enorme hoeveelheid aan lopers. Nog net geen kalverstraat. Maar steeds een 40 pelgrims voor of achter je en veel jeugd. Ja, het is een gegeven. We kunnen het niet anders maken. Vanuit nederland, belgie en frankrijk het alleen lopen naar hele hordes. That’s de camino ook. Maar als je sommigen zie lopen, denk je die gaan het niet halen. Leuke ontmoeting nog gehad met twee fietsers uit st. Pancras(vroneroord). Het westfeies accent haal je er zo tussenuit en een ploegje van drie uit venray. Gezellige limbo’s. Allemaal naar santiago. Voor ons nog 5 dagen kleine wandelingetjes. Lekker uitgerust in santiago aankomen. Morgen doen we maar 13km. Wordt dus uitslapen, ontbijten en pleitte. Straks nog ff lekker een biertje en wens iedereen een fijne avond toe. Ik heb niet te veel foto’s gemaakt, want de omgeving leende zich er niet voor. groetjes

imre

1. Joop Jansen:
    13 juni 2019
    Korte stukjes camino. Je wordt nog een luie pelgrim zo op het eind. Maar geniet ervan. Buen Camino.
  2. Elisabeth:
    13 juni 2019
    Wij hadden er niet veel last van (eind juli begin augustus), ze liepen harder en maakten meer km denk ik? Nog Even genieten toch maar!
  3. Simon en Emmy:
    13 juni 2019
    Nog even genieten en rustig afbouwen Imre, succes!
  4. Astrid:
    13 juni 2019
    Goed idee om nu rustig aan te doen !
    Mooie dagen, ook de drukte geeft wel een bijzondere en gezellige sfeer denk ik.
    Veel plezier en succes morgen !
  5. Joke koek:
    14 juni 2019
    Doe maar lekker rustig aan Imre, des te langer kun je genieten van je camino.