Tussen fase

15 juni 2019 - Arzúa, Spanje

Van melida naar arzua. 14km.

ja weer een kort stukje, maar het gaat wel wennen. Mooi zonnetje vanochtend en pittige heuveltjes. Eigenlijk een stukkie van niks. 2 x koffie onderweg en om 1 uur waren we binnen en op weg naar het terras. Mooi kijken naar de medepelgrims die binnenkomen. Verlang wel een beetje naar het eind van een fantastische tocht. Best wel met kriebels dat het gaat aflopen. Nog 3 wandelingetjes en dan het plein op voor een mooie afsluiting van een reis van ruim 3 maanden. Verder geen spannende dingen meer onderweg. Morgen naar pedruzo. Het weer mag wel meewerken om s middags ergens te vertoeven. Beetje tussenin weer.  Van wel een jas aan of niet. Maar goed, mag niet klagen over het weer wat ik de afgelopen 3 maanden op de camino heb gehad. De regen was te verwaarlozen. En nu ook nog droog, dus een beetje flaneren door het stadje. Wens jullie een fijne zaterdagavond en een mooie zondag toe. Groetjes

imre

1. Petrs:
    15 juni 2019
    Geniet nog van de laatste dagen. Terug in dit koude kikkerlandje zul je het missen. En ik ga je verhalen en mooie foto's missen.
  2. Elisabeth:
    15 juni 2019
    Ja melancholie vanwege iets waar je afscheid gaat nemen en weer zin hebben om toch ook weer terug te keren naar wat je achterliet. Die dubbelheid herinner ik mij ook nog.
    Ja en wij moeten jouw verhalen dan ook missen. Alvast dank voor het delen Imre.
  3. Astrid:
    15 juni 2019
    De laatste dagen ! Missen is eigenlijk heel mooi: het betekent dat je terug kunt kijken op een fijne tijd die je niet had willen missen. Dubbel maar wel het beste resultaat.
    Fijne dagen tot en met Santiago !
  4. Petrum Henricum:
    15 juni 2019
    Hallo Imre, ik ben inmiddels vanuit Lissabon in SdC aangekomen. Zie je dinsdag op het plein voor de Kathedraal.
  5. Helma Bexkens:
    15 juni 2019
    Dat je het gaat missen betekent, dat je een fijne, mooie tijd hebt gehad. Moeilijke dingen waren te verwaarlozen, dus ..............
    Nog even en je zit op je eigen bank in je eigen huis in je eigen dorp bij je eigen kinderen.
    Da's ook wat waard!!
  6. Annigje Jannink-Annink:
    15 juni 2019
    Ja, in Arzua heb ik ook overnacht, in het My Way hostel, nog redelijk nieuw, keurige zaaltjes en een hele aardige hospitalera. De gotusche Capilla de la Magdalena (het interessantste monument van Arzua, volgens mijn gidsje) was helaas gesloten. Waarschijnlijk overnacht je dan morgen in Brea? En daarna in Lavacolla? Ik heb vorig jaar in Pedrouzo overnacht en toen door naar Santiago. Dat laatste stuk viel nog tegen, voordat je bij de kathedraal bent....
    Jammer voor ons dat het einde van je tocht in zicht is. Ik vond het heel leuk je te volgen. Buen camino!
  7. Edith:
    15 juni 2019
    Hallo imre. Ik heb jou dagelijkse foto’s bekeken en stukjes gelezen vanaf maart. Het toeval wil dat ik na het lopen van de camino de Faros nu opweg ben op de camino Ingles ook nog 3 dagen van Santiago af. Mocht ik je treffen dan ga ik je begroeten zo niet, bij deze een geweldige prestatie. Ik heb regelmatig gedacht, zou ik dit al die dagen kunnen opbrengen , top gedaan! Ik heb nog 1 vraag heb je de hele afstand op 1 paar schoenen kunnen lopen ? Klopt het dat ik maar 1 wandel vrije dag heb geteld toen je verjaars visite had? Bedankt groet Edith.
  8. Joop Jansen:
    15 juni 2019
    Geniet van je laatste wandeldagen. Ik, en al je volgers zullen je verhalen en mooie foto’s gaan missen. Buen Camino
  9. Theo:
    15 juni 2019
    Als bent aan gekomen, Vergeet dan niet om even een Bezoek te brengen aan de Huiskamer!!
  10. Corry Pronk:
    15 juni 2019
    Geniet van de laatste kilometers Imre!
    Aan de ene kant mooi maar met een tikkie weemoed omdat het avontuur voorbij is. Nog een paar mooie dagen gewenst!
  11. Fred en Marleen uit Terneuzen:
    15 juni 2019
    Dag Imre, bedankt voor het delen van je ervaringen op de Camino. We hebben je gevolgd vanaf begin maart (vanaf Vessem om precies te zijn) en hebben elke dag opnieuw genoten van je heerlijke – vaak humorvolle en soms ook traantje pink - verhalen. Respect voor wat je hebt gedaan en hoe je het hebt gedaan. Geniet nog van de resterende dagen op de camino. We wensen je alle goeds voor de toekomst toe.
  12. Mieke:
    16 juni 2019
    Bedankt voor je mooie verslagen Imre. Ik geniet volop mee. En zoals Theo zegt...........vergeet de Huiskamer niet te bezoeken. Toen ik er vorig jaar oktober jaar hebben we nog mooie gesprekken gehad. Nog een paar mooie wandeldagen!