Regen verwacht, geen regen

21 april 2022 - Radicofani, Italië

Van Gallina naar radicofani is een beste tippel. Niet zozeer de afstand als wel de zwaarte van het klimmen. Van de 17km is het ongeveer 14km klimmen. En er zou regen komen dus alles zo in en om de rugzak gepositioneerd dat het voor het grijpen ligt. Kon vertrekken in korte broek en t-shirt. Zag anderen al weer gaan in lange broek en regenjack. De temperatuur ligt redelijk goed. Dus korte broek is prima, wordt de lange niet nat en kan je die sMiddags aan als je in het stadje aankom. Da’s logisch he. Gisteravond had de houder van het restaurant nog voor  een take-away menu met wat drank. Prima te kauwen in het overnachtingsadres en geen afwas.mooi meegenomen. De beide dames, een hit Nederland en een uit tjechie besloten vandaag niet te wandelen. Ik ging wel zum spatzieren en ik zag wel wanneer ze weer op de route verschenen. Zagen erg tegen het klimmen op. Morgen heel lange afdaling en een afstand van 24 km. Moet kunnen. Zit ook weer precies op schema. Nu allemaal dagen van onder de 25km. Vandaag slaap ik in een gebouw van het bureau van tourisme. Telefoonnummer hangt aan de deur. Bellen en binnen twee minuten staat er iemand met de sleutels. Was er ol tijd. Heel warme douche genomen en even het dorpje in. Vanavond in het enigste restaurant aan de maaltijd. Pittig dagje met klimmen en blijven ademen, kom je gewoon weer boven. Maar als je het dorpje met nog 5 te gaan in de verte hoog op een berg zie staan, lijkt het of het nooit dichterbij komt. San maar kilometerpaaltjes gaan tellen. Kom je er ook. Groetjes imre

1. Wim en Marianne:
    21 april 2022
    Mooi dat het zo goed gaat ook al is het zwaar hier blijft het prachtig weer het gaat wel wat kouder worden zeggen ze, gisteren liepen wij in Lisse prachtig hoor al de kleuren. wij wensen jou nog een goede tocht verder. groetjes.
  2. Elly:
    goed bezigggg
  3. Ad Huizing:
    Goed bezig man!
  4. Ria de Jonge:
    21 april 2022
    Heftig!! Je zult je kuiten wel voelen.
    Afdalen ook heftig, of misschien wel heftiger?
    Mooie dag morgen, hopelijk zonder regen!
  5. Andy:
    Ga zo dooorrrr!
    Fijne wandeldag weer morgen!
  6. Annelies:
    Ach ach ach ach…
  7. Helma:
    22 april 2022
    je gaat weer lekker. succes!