Lissabon

16 september 2018 - Hoogwoud, Nederland

Poehee dat viel ff me zeg. 'S ochtends weggebracht door zoonlief nar Obdam waar mijn reis begon. Ondanks allerlei vertragingen toch op tijd op Eindhoven airport. Onder erg in de trein wer allerlei wetenswaardigheden uit het privé leven van mensen gehoord.zonder enige gêne. Wil ik dat we, allemaal horen als ik onbevangen op reis ga. Heel veel bellers in de trein hoe de groente gekookt moet worden. Afijn Nederland op zijn mooist. Had toch wel wat spanning, omdat het mijn eerste vlucht is na 22 jaar. Ja, wat vliegangst. Maar goed, toch ingestapt en ik moet zeggen, het viel niet tegen. Heel aardige mensen waar ik naast zat en zo ging de tijd snel om. hostel opgezocht in Lissabon, in de markthallen wat gegeten en gedronken. Nu de boel een beetje in orde maken voor morgen. Vroeg op pad, want het wordt een warme dag. Eerst bij de kathedraal langs voor een stempel en dan de start. Yes, ik heb er zin in. Go by the flow zullen we maar zeggen en kijken wat deze camino mij gaat brengen.Ik wens de P ensionadas onder ons heel fijne dagen en de mensen die nog moeten werken een fantastische week.

Groetjes vanuit een warm  zeg maar heet lissabon

1. Josefien:
    16 september 2018
    Fijn te lezen Imre. Nu lekker gaan genieten van je reis,..
    van het pad 👣
    Laat je maar verrassen.
    Groetjes Josefien
  2. Ria de Jonge:
    16 september 2018
    Zo zit je snel in een andere wereld!
    Fijn dat de vliegreis meeviel, dat geeft wat rust voor de terugreis, lijkt me. Maar dat duurt gelukkig nog even! Eerst genieten en mooie ervaringen opdoen tijdens je 3e Camino! Geniet!
  3. Herman de Jong:
    16 september 2018
    De mens lijdt het meest...….. Mooi dat het vliegen toch is meegevallen! Succes en veel plezier.
    Herman
  4. Helma Bexkens:
    16 september 2018
    ik ben blij, dat het vliegen je is meegevallen. Dan kan de rest ook niet meer stuk. Veel plezier en blijf lachen.
  5. Annelies:
    16 september 2018
    Goed gedaan zwager!!! Ben trots op je.
    Veel plezier en succes met lopen.
    Groetjes uit Harlingen, C&A
  6. Linda:
    17 september 2018
    Leuk om te lezen dat het vliegen je meegevallen is. Nu heerlijk genieten van jou mooie trip. Heel veel plezier en succes.
  7. Ciske Verwey:
    Veel wandelplezier
  8. Mimi:
    17 september 2018
    Veel plezier Imre, ik ben benieuwd hoe het zal gaan. Ik wil deze route volgend jaar gaan lopen. Ik volg het dus met belangstelling.