Toch nog een lang dag

13 april 2022 - San Miniato, Italië

Gisteravond prima gegeten bij pasta van die "mamma"  wat was het lekker.dochter van die mamma had voor mij gereserveerd bij het volgende adres. Top. Vanochtend op pad en eerst ergens koffie en brood scoren. Prima gelukt. Ik liep met 3 Fransen op. Zij gingen ook naar San miniato maar even verder op de top. 29km vandaag. Ugg, ik dacht 19. Onderweg een bordje fuchegio 17. Hoe zit dat.we hadden er al drie opzitten. Dat betekent daarna nog 9. Afijn later. Door werkelijk prachtig gebied gelopen. Begon lichtelijk weer een Camino gevoel te krijgen na de saaie tocht van gister onderweg bij een koffie tent eerst de administratie maar eens nakijken. Had het mooi uitgeprint. Met opvouwen thuis iets niet goed gegaan. Precies op de vouw bij 17 is de 1 niet meer leesbaar. Foutje bedankt. Komt er zomaar 10 bij. Hoe, tegenvaller. Niet getreurd. Het is zo het is. De laatste twee km is alleen maar klimmen. Blij dat ik er was. Aanmelden. Nee hoor uw naam staat niet bij de reserveringen. Ugg wat nu weer. Blaadje nakijken. Bij het hotel had de dame gister en kruisje gezet. Heb ik dat weet. Er boven stond en bijna hetzelfde nummer. De hospitalera was zo vriendelijk daar naar toe te bellen. En ja hoor ik stond daar op de lijst. 600 verderop bij een klooster. Weer een stukje klimmen. Aangekomen daar de poort op slot. Uiteindelijk kwam er iemand aan. Rugzak in een kast. Alleen er uithalen wat je nodig heb. Door allerlei ga gen trappen naar een kamer. Alstublieft uw kamer. Ben denk de enige in het klooster. Geen biertje te krijgen. Eerst maar verslag schrijven en foto's plaatsen, douchen en op het dorp in. Biertje en wat eten. Morgen verder op pad. Groetjes Imre

1. Annelies:
    Pittig dagje
  2. Judith:
    Wat een avontuur weer
    Was vast wel pittig vandaag
    Imre
    Gr judith
  3. Tiny:
    13 april 2022
    Achteraf zul je weer zeggen; goed verhaal, dit zijn de dingen die je niet meer vergeet!
  4. Elly:
    13 april 2022
    jeetje....wat een verhaal weer.....
    respect dat je zo rustig blijft.....
  5. Clarie Bart:
    13 april 2022
    Goed vervolg, afwissend!!op naar het welverdiende biertje.
  6. Marianne:
    13 april 2022
    Het was weer even spannend, maar gelukkig goed gekomen. Mooi dat je het caminogevoel weer ervaart.
    Jammer dat de foto's niet meer bij de verslagen worden getoond. De losse foto's zeggen me helaas niet zoveel.
  7. Joop Jansen:
    13 april 2022
    Wat leuk en fijn dat je weer lekker op weg bent.
  8. A. Jacobs:
    13 april 2022
    Iedere keer toch weer spannend. Maar maakt het ook dat het nooit saai is.
  9. Rianne:
    13 april 2022
    Biertje (of 2) dik verdient na zo'n dag! Mooie dag morgen!
  10. Ans Zonneveld:
    13 april 2022
    Een streepje meer of minder kan zomaar 0 km schelen, ojeee, streepje 1 op de vouw! Wat een gedoe toch weer en uiteindelijk heb je toch een bed! Proost voor als je je biertje hebt. Morgen weer nieuwe kansen en mooie kilometers.
  11. Helene van Veen:
    13 april 2022
    Phoe dat was een pittige tocht.
    Gelukkig nog een slaapplek .
    Slaap lekker 👏🏻
  12. Elisabeth:
    13 april 2022
    Nou ja inderdaad dat heb jij weer..anders zou het ook saai kunnen worden toch? Morgen weer een nieuwe dag. Houd de moed er maar in. Grtjs
  13. Maria Franssen:
    14 april 2022
    Eind goed, al goed. Je doet het toch weer en hoop ook dat je ervan geniet.
  14. Corry Pronk:
    15 april 2022
    Vandaag een dag zonder vou[w] tjes Imre. Tis weer leuk om mee te wandelen. Veel plezier!