Laatste etappe van Padron naar santiago de compostela. 22km.

15 oktober 2018 - Santiago de Compostela, Spanje

It is a rainy day,  halleluja. De enigste dag dat het tijdens mijn trip regende. Hoort er bij. Rustig opgestaan. Beetje anders dan anders gevoel. Laatste wandeldag. Veel pelgrims op pad, gesproken met ze, maar uiteindelijk had ik zoiets van ik kom alleen het plein op. Gevoel van ik ben der. Yes. Geflikt weer. Zag daarna de anderen. Ff met elkaar gehugd en foto's van elkaar gemaakt, eigenlijk vielen 2 dingen tegen. De fanfare " niet mooi, wel hard" was er niet. Regende zeker en in de Nederlandse huiskamer was er niemand, jammer gemiste kans, maar misschien morgrn proberen. Nou de rij voor de "compastelle" bestond uit 10 man. Weer een meevaller en had in no time mijn certificaat. op naar hostel Roots en Boots, heerlijk dichtbij. Opgewarmd in de douche en daarna een welverdiend glas bier. Morgen zal alles wel bij mij indalen,

Lieve mensen, allemaal hartelijk dank voor het volgen, reageren, mail en, en lieve berichtjes. Hartverwarmend en een steun voor mijn camino. Morgen naar de mis in de kathedraal, beetje lummelen in de stad. Woensdag wat richting vliegveld en donderdagmiddag thuis.

Lieve groet vanuit Santiago de compostelle.

Imre

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Herman de Jong:
    15 oktober 2018
    Gefeliciteerd met deze fantastische prestatie! Geniet er de komende dagen van. Benieuwd hoeveel je deze keer bent afgevallen. Zie je ongetwijfeld in topconditie op de baan. Tot dan en een goede terugreis.
  2. Erika:
    15 oktober 2018
    Gefeliciteerd! Je hebt het gedaan!! Geniet ervan..
  3. Mieke:
    15 oktober 2018
    Gefeliciteerd Imre. Sorry dat de Huiskamer even dicht was. De 300.000 steeds pelgrim kwam binnen. Daarvoor hadden we even een vergadering met de Bisschop en de Deken. De hele middag waren We open. Jammer dat jij niet de 300.000 was. Morgen zijn Evert en ik er de hele dag. Waar ben je nu? Ik loop hier ook Door de sfeervolle stad. Kunnen We even borrelen...hihi. ..heb je wel verdiend. Gefeliciteerd! !!
  4. Liana:
    15 oktober 2018
    Gefeliciteerd en fijn dat we je konden volgen.
  5. Margriet en Pierre:
    15 oktober 2018
    Toppie Goed gedaan. Geniet van alles en geef jezelf een ongelooflijk compliment.
  6. Dannis. 2015 Tiel-Santiago / 2017 Porto Santiago / 2019 Lissabon Porto / 2021 Del Norte:
    15 oktober 2018
    Beste Imre, bedankt voor je mooie verslag. Ik ben een " stille" volger. Volgend jaar ga ik met mijn vrouw van Lissabon naar Porto. Vanaf Porto hebben we al gedaan. Nog even nagenieten
  7. Elisabeth:
    Hola Imre!
    Chapeau , van harte gefeliciteerd! Ga lekker uit eten bij Manolo en zwerven door de oude stad. Heerlijk om t doen toch! Daarna goed vlucht terug en welkom thuis. WEeer even schakelen! Dank voor het delen van je verhalen. Hasta luego
  8. Petrum Henricum:
    15 oktober 2018
    Gefeliciteerd Imre, en bedankt voor je reisverslag. Een aantal tips neem ik mee in mijn voorbereiding op de Camino Portuguès, gepland in mei/juni 2019. Ook vanaf Lissabon.
    Nogmaals dank en goede reis naar thuis.
  9. Siem:
    15 oktober 2018
    Geweldig, Imre ! proficiat. Het is weer een mooie beleving geweest om op deze manier met je mee te kunnen lopen. En het roept steeds weer herinneringen bij mij op !!
    Geniet nog van de stad en een goede terughuis naar je home.
    Groet, Siem
  10. Tjitske:
    15 oktober 2018
    Hallo Imre, allereerst gefeliciteerd met deze tocht. Mocht mee genieten van je prachtige reisverhalen, hartelijk dank, heb genoten.
    Ik zit nu nog in Porto na enkele dagen rust en morgen op naar Vila do Conde.
    Een goede reis naar huis. mvg. Tjitske
  11. Amico Guiseppe:
    Top Imre.
    C comfort is thuis
    A altijd onderweg
    M morgen is anders
    I iedere dag iets nieuws
    N nieuwe wegen bewandelen
    O ontmoetingen onderweg.
  12. Helma:
    15 oktober 2018
    van harte gefeliciteerd. Ik heb genoten van jouw verhalen. Mooie beschrijving van jouw camino! Geniet nog maar even van jouw aankomst en goede reis naar huis.
  13. Corry Pronk:
    16 oktober 2018
    Gefeliciteerd met deze prestatie Imre. We hebben weer genoten van je smeuïge verhalen. Een goeie thuisreis!
  14. Ate van der Zaag:
    16 oktober 2018
    Geweldig Imre, goed gedaan, leuke reis verhalen, van je camino, goede reis naar huis.
  15. Anneke Gnade:
    Gefeliciteerd Imre,
    Ik heb zoals zovelen mogen genieten van je verhalen.
    Goede terugreis.
  16. Patrick kleuver:
    16 oktober 2018
    Gefeliciteerd ga de hele blog nog eens op een rustig moment lezen omdat ik ook Portugal wil lopen.
  17. Gury Grootjes:
    16 oktober 2018
    Geweldig Imre, ik heb je stilletjes gevolgd op je blog. Genoten van je verhalen maar wat een helletocht! Een echte pelgrimage die ik aan mij voorbij laat gaan. Voorspoedig terugreis.