Hieperdepiep

31 maart 2019 - Eaux-Puiseaux, Frankrijk

Vandaag ff geen verhaal. Zo een leuke surprise gehad net. De laatste kilometers stonden mijn kunderen mij op te wachten. Ik wordt morgen 70. Gaan we leuk even vieren. Zo ontzettend leuk en totaal niet verwacht. Helemaal overdondert. En ze hadden bier en haring mee. Wat een lieve jongens. En morgen zien we wel weer verder. Ze slapen hier ook en gaan morgen weer terug. Heel mooi cadeau

groetjes allemaal

imre

1. Albert Visscher:
    31 maart 2019
    Van harte alvast! Een hele gezellige avond
  2. Ans Hermelink:
    Gefeliciteerd!
  3. Simone:
    31 maart 2019
    OOOO wat heerlijk voor je Imre, geniet ervan samen met de boys. Dikke verjaardagskus alvast uit Amsterdam, liefs Simone
  4. Rianne:
    31 maart 2019
    Fijne Verjaardag Imre... Geniet er van, en morgen weer fris en met volle moed weer verder. Ik geniet van je verhalen en foto's.
  5. Helma:
    31 maart 2019
    Albast van harte gefeliciteerd! Geniet van jouw moment met jouw familie! Uit ervaring weet ik hoe waardevol deze momenten kunnen zijn! Het is je gegund.
  6. Marianne:
    31 maart 2019
    Wat een mooie verrassing! Alvast gefeliciteerd en veel plezier samen!
  7. Helene Van veen:
    31 maart 2019
    Wauw wat een geweldig cadeau Imre.
    Geniet er van
    Gefeliciteerd 🤗
  8. Janine Verhaaf:
    31 maart 2019
    Wat een leuke, lieve verrassing, geniet-ze! En alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
  9. Ellen:
    31 maart 2019
    Wat geweldig Imre, een beter cadeau zou je je vast niet wensen ! Heel fijne avond en fijne verjaardag !
    Liefs Ellen
  10. Lida Jonkers:
    31 maart 2019
    Wat een mooi kado, geniet er van, hele fijne avond, en alvast van harte gefeliciteerd
  11. Ad Huizing:
    31 maart 2019
    Van harte, Imre. Maak er een mooie avond van en geniet. Morgen weer gezond op. Buen Camino
  12. Heleen en Gerard:
    31 maart 2019
    Een prachtige verrassing, en alvast van harte gefeliciteerd
  13. Rianne:
    Prachtig cadeau, gefeliciteerd!
  14. Ria:
    31 maart 2019
    Hieperdepiep hoera wij feliciteren je met deze mooie leeftijd en morgen een mooie dag en super fijne avond met je lieve kids 💋🎂John en Ria
  15. Nicolet Janse:
    Van 💝e!! Geniet ervan...
  16. Petrs:
    31 maart 2019
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een leuke dag van samen geniet er van.
  17. Margriet en Pierre:
    31 maart 2019
    Hier kan geen enkel cadeau tegen op. Waardevolle momenten. Je hebt geweldige kinderen. Koester het moment. En heel hartelijk gefeliciteerd.🎂🎉
  18. Janneke:
    31 maart 2019
    Fijne avond en voor morgen alvast hieper de piep hoera💐🍷🍰🎈🥾👏🏽
  19. Piet Rosenhart:
    Gefeliciteerd!
    Bier en haring: een prachtige combinatie! Geniet ervan.
  20. Liana:
    31 maart 2019
    Wat een prachtig verjaardagscadeau. Voor morgen alvast van harte gefeliciteerd.
  21. Yvonne:
    31 maart 2019
    Alvast van harte gefeliciteerd en een fijne avond en dag!🎂🥂🍷🍻🍺
  22. Maria Franssen:
    31 maart 2019
    Van harte gefeliciteerd. Mooi zo'n onverwacht weerzien met je kinderen. Een mooi cadeau.
  23. Ate van der Zaag:
    31 maart 2019
    Imre alvast van harte gefeliciteerd, geniet van de verrassing.
  24. Edith:
    31 maart 2019
    Dit is toch wel een heel mooi cadeau, wat een rijkdom . Van harte gefeliciteerd.
  25. Ronald Lijster:
    31 maart 2019
    Wat een prachtcadeau. Van harte gefeliciteerd!
  26. Dineke van Geel:
    31 maart 2019
    Wat een mooie verrassings kado. Een heel fijne avond en alvast van harte gefeliciteerd.
  27. Wilma Raats:
    31 maart 2019
    Wat ontzettend lief, een mooier cadeau kan je niet wensen!
    Alvast van harte gefeliciteerd 🎉 en veel plezier met je kids.
  28. Ria:
    31 maart 2019
    Beste kado ooit! Gefeliciteerd en fijne tijd samen.
  29. Joop Jansen:
    31 maart 2019
    Gefeliciteerd en morgen gezond weer op!
  30. Roel:
    31 maart 2019
    Wat een verrassing. Van Harte gefeliciteerd .Succes met het vervolg van je Camino.
  31. Trudie Meijer:
    31 maart 2019
    Wat een mooi kadoo! Wat heb je fantastische kinderen! Fijne dag morgen samen🍀Alvast gefeliciteerd 70 is een prachtige leeftijd! Je hoeft niks meer en je mag nog zoveel! Zoals camino's lopen. Mijn man is vandaag gestart in Vezelay trouwens.
  32. Wim en Marianne:
    31 maart 2019
    Irme wat leuk van harte gefeliciteerd maak er een fijne dag van.
  33. Jurjen:
    31 maart 2019
    Geniet van je verjaardag!
  34. Astrid:
    31 maart 2019
    Wat een mooie verrassing ! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag morgen en met je lieve kinderen.
    Fijne dag met elkaar !
  35. Amico Guiseppe:
    31 maart 2019
    ik kom een beetje achter in de rij. Maar wij komen net van een verlaat verjaarsfeest van Erik samen met Ferry zijn fietsmaat. Samen zijn ze ons voorbij gegaan. 80 jaar. voor ons duurt dat nog 10 jaar. Imre van harte gefeliciteerd. en veel plezier met je boys.
  36. Mimi:
    1 april 2019
    Van harte gefeliciteerd ! Wat een leuke verassing een gezellige dag met je kinderen!
  37. Mieke:
    1 april 2019
    wat een feest!!!!!! 70....gefeliciteerd Imre!! en genieten !!
  38. Elisabeth:
    1 april 2019
    Wow Imre dan kan je dag ook niet stuk gefeliciteerd! Bijzonder hoor om onderweg 70 jaar te worden!! Je hebt er vast van genoten! Van harte gefeliciteerd! ik werd 67 onderweg en dat geeft zo'n dag toch net wat meer.. Een mooi nieuwe levensjaar wens ik je en weerf een mooi vervolg!
  39. Anna:
    1 april 2019
    PROFICIAT met je 70ste verjaardag. Hele fijne dag gewenst.
  40. Ciske Verwey:
    1 april 2019
    Van harte en een heerlijke dag.
  41. Harriët Bloks:
    1 april 2019
    Wat een leuk verjaarscadeau Imre, hartelijk gefeliciteerd, en een fijne dag.
  42. Josefien:
    1 april 2019
    Oh wat super leuk, wauw.. Gefeliciteerd Imre 🌺 Maak er samen een fantastische dag van.

Gr. uit Gemert
  43. Elma:
    1 april 2019
    Hieperdepiep Hoera, van harte gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal! En wat n super cadeau. Ik hoop niet dat je dacht deze dag stilletjes voorbij te laten gaan want dat is dankzij je kinderen heerlijk mislukt. Proost op n super verjaardag 🍾
  44. Paul Zaman:
    Imre,
    We volgen je op de voet vanuit onze leuke stoel.
    We genieten van je verslagen van je belevenissen onderweg, deze maken ons enthousiast voor de tocht. Natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met je verjaardag .
    We missen je wel binnen MSA. Het beste met je been en hartelijke groet, Paul
  45. Willeke:
    1 april 2019
    Van harte gefeliciteerd! Wat een heerlijke verjaardag zo, fijn die onverwachte gebeurtenissen!
    Onvergetelijke momenten. Een hele gezellige avond nog. Proost
  46. Wilma:
    7 mei 2019
    Ik loop een eind achter met lezen door allerlei dingen, dus een inhaalrondje aan het lezen en aan het genieten van je verhalen. Wat een prachtige verrassing heb je gehad van je kinderen, dat is toch genieten in optima forma hè?! Alsnog de beste wensen voor je nieuwe levensjaar!!!