heerlijk dagje naar Amsterdam.

4 maart 2019 - Amsterdam, Nederland

Haarlem naar Amsterdam 22km. prima wandelweer.

Gisteravond toch wel weer een mooie belevenis gehad. De pelgrim waar ik overnachtte had een waar pelgrimsmenu gemaakt. Bonensoep, gebakken aardappelen en een hamburger. Helemaal top. En als toetje een Camino cake met het logo er in.  zie foto. Super toch?. Op mijn vraag wat ik hem schuldig was, wilde hij niets van weten. Dag zat mij niet lekker. Ik vroeg hem of hij goede doelen had. Die had hij. Dus ik hem hem een bedrag voor zijn goede doel gegeven. Allebei blij. z'n Avond nog leuk gepraat over de Camino en op tijd het bed opgezocht. De volgende dag stond er een heerlijk ontbijt. Na ontbijt en uitgezwaaid te zijn ging het op pad naar Amsterdam. Langs de spoorlijn en de IKEA naar Halfweg. Daar een stuk van het Noord Hollandwandelpad gekozen en via de drukte Amsterdam binnen.  Langs het Rijksmuseum en concertgebouw. Op weg naar de vredeskerk. Daar aangekomen was de kerk open. Foto gemaakt van St. Jacobus beeld die  daar in de kerk hangt. Ik werd doorverwezen naar de pastorie. Daar werd ik hartelijk ontvangen met koffie en werd mijn kamer aangewezen. Prachtig voor elkaar. De hele dag onder mooie weersomstandigheden gewandeld door poldergebied en een stuk stad. De regenjas bleef uit en zelfs het zonnetje kwam tevoorschijn. Prachtige dag weer en leuke mensen ontmoet. Morgen een iets langere dag naar Maarssen. Vanavond eten bij mijn petekind Simone, die hier vlakbij woont.

Met de groetjes allemaal weer.

Uw  pelgrim Imre

1. Wilma Raats:
    Prachtig!! En wat een mooi toetje 🙏🏽
  2. Ria de Jonge:
    4 maart 2019
    Wat bijzonder om in hartje Amsterdam te lopen! Weer mooie belevenissen. Fijne avond met je petekind.
    Ria dJ.
  3. Astrid:
    4 maart 2019
    Als Pelgrim heb je een bijzondere positie, dat blijkt ook weer uit je belevenissen vandaag, gewoon nog in ons eigen landje; mooi !
  4. Amico Guiseppe:
    4 maart 2019
    Gastvrij land dat Nederland. Je bent overal welkom. En je schiet overal leuke plaatjes. Goede reis nog Imre.
  5. Lida Jonkers:
    4 maart 2019
    Wat weer een leuke belevenis, mooi geschreven, en weer mooie foto 's, succes morgen
  6. Willeke:
    4 maart 2019
    Lees met veel plezier je verslagen, heel erg leuk om je zo te kunnen volgen.
  7. Anna Dijkstra:
    4 maart 2019
    Prachtig weer! Geniet van je avond met je petekind!
  8. Willy Eradus:
    Mooi en bijzonder!
  9. Suzanne en Dave:
    4 maart 2019
    Ook ik volg je weer Imre😃👍Heel veel succes!
  10. Elisabeth:
    4 maart 2019
    Oh Imre ik zit hier stiekem jaloers te wezen! Niet verder vertellen. Maar heerlijk om je verhalen te lezen. Ultreia et suseia! Toch jammer dat je niet over Nijmegen komt!
    Lekker slapen straks en morgen gezond weer op!
    Hartegroet
  11. Anneke Gnade:
    4 maart 2019
    Wat heb je het getroffen met het weer vandaag.
    Mooi verhaal.
    Smakelijk eten bij petekind.
    Prachtige naam (zo heet mijn oudste ook😃)
  12. Pé Veldt:
    4 maart 2019
    Goed begin Imre, een gastvrij thuisland. Succes nog!
  13. Maria Franssen:
    4 maart 2019
    Je bent al echt op weg met elke dag flinke afstanden. Was een mooie “uittocht” en hopelijk blijft het weer je goed gezind. Buen Camino
  14. Janneke:
    4 maart 2019
    Ik wens je voor morgen ook weer een mooie dag. Buen Camino🍀
  15. Margriet en Pierre:
    4 maart 2019
    Geniet mee met je tocht. Heerlijk
  16. Wilma:
    4 maart 2019
    Wat leuk, die familie momenten de eerste dagen :)
    Fijne wandeldag morgen!
  17. Mieke:
    5 maart 2019
    `leuke tocht Imre.....
  18. Mimi:
    5 maart 2019
    Geweldig zo leuk om je verslagen te lezen en foto’s te zien! Mooie dag vandaag!