Etappe in de top 5

27 april 2022 - Sutri, Italië

Na een prima ontbijt op weg naar Istre. Eerst de klim het stadje uit en daarna door prachtige bossen, paadjes, beekjes , bruggetjes naar Sitrie. Onderweg pikte ik de deense pelgrima op. Samen liepen we tot het einde van de etappe die vandaag 23km bedroeg. Samen heerlijk opgelopen en zij had er pittig de sokken in. Danish dynameid noem ik haar. Onderweg nog opgehouden door een Italiaans echtpaar. Ze wilden ons interviewen. Nou prima toch. Verder dan vragen wie zijn jullie, waar komen jullie vandaan ,waar zijn jullie gestart en wat is het eindpunt. Nou dat was het. Wij verder met gieren van de lach. Onderweg ons verbazen over al het pracht waar we overheen liepen. Waarom zij al die etappes niet zo mooi. Deze paste echt in de top van alle etappes. Uit het niets dook het stadje op. Ieder zijn eigen weg naar het logeeradres. Mooie dag. Nog 3 daagjes en dan in Rome. . Morgen 23km. Groetjes imre

1. Margriet en Pierre:
    27 april 2022
    Kort en krachtig weergegeven. Ook in Italië prachtige dorpjes.
  2. Hans Kanters:
    27 april 2022
    In één woord genieten van zoveel moois.
  3. Bart:
    27 april 2022
    Imre, mooie dag zo te lezen. Geniet er van!
  4. Rianne:
    27 april 2022
    Ohh prachtige plaatjes weer, en de zon, en een onderweg maatje. Buen Camino!
  5. Ad Huizing:
    27 april 2022
    Lekker man. Echt genieten.
  6. Ate van der Zaag:
    27 april 2022
    lekker wandelen in een prachtige omgeving, met het einddoel in zicht, kan het nog mooier?
  7. Elly Rietbroek:
    Mooie foto’s
  8. Ans Zonneveld:
    27 april 2022
    Prachtig Imre, wat een mooie "Camino".
  9. Andy:
    28 april 2022
    Klinkt goed en mooi daar! Genieten.
  10. Annemieke Blom:
    28 april 2022
    Wat een heerlijke dag heb je gehad! Leuk! En..je bent zo gauw in Rome.
  11. Mieke:
    29 april 2022
    geweldig Imre. En hele mooie foto's.