Dank

25 mei 2019 - Agés, Spanje

Van tosantos naar Ages. 25km.

op de eerste plaats iedereen hartelijk dank voor de warme steunbetuigingen aan mijn zwager Cor en mij. De gezinsleden van Cor lezen ook mijn blog. Het medeleven is overweldigend van mensen die zij niet kennen maar via mij nu een beetje. De toestand van Cor is stabiel maar nog steeds kritiek. Het blijft spannend. En dan gaat de camino ook zomaar weer verder. Maar mijn gedachte blijven bij de situatie. Vandaag een koele dag, dus de jas aan. Na twee dorpen een langere pauze omdat 12km daarna weinig, zeg maar niets is. Gewoon meters maken met voor en achter vele pelgrims. Het blijft druk op de camino. Gewoon hardlopen wie het eerst in Ages is. Wij waren gister in de gelukkige omstandigheid dat de baas van de albuergue een albuergue in Ages wist en hij kon voor ons reserveren. Dat geeft toch wat minder druk tijdens het lopen. Aangekomen in Ages, inchecken en de kamer op zoeken. Verder is er weinig te beleven in het dorpje. Even een barretje opgezocht en genoten van de baas en bazin. Ze moesten even snel een menu voor 4 personen in elkaar schoffelen. Wat een genot om naar te kijken. Er werd gegoocheld met potten, pannen, gastoestel en magnetrons en alles gelijk klaar. Moeders had het overzicht. Ze was met messen en groente in de weer. Vaders hoefde alleen de tafel te dekken.Ik had een plek dat ik net boven alles uit kon kijken. Gaf haar een pluim voor de voorstelling. Internet is superslecht hier, dus ff geen foto’s van de camera maar alleen wat ik op mijn mobiel heb gezet. Andere foto’s volgen morgen wel. Morgen voorbij Burgos en dan zitten we onder de 500km nog te gaan. Ben zelf de 2000km inmiddels ruim gepasseerd en de schoenen houden het nog steeds. Wel slijtage en het moet niet gaan regenen anders zit ik te soppen in mijn schoenen. Allemaal weer een fijne dag morgen.

groetjes imre

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Astrid:
    25 mei 2019
    Gemengde gevoelens, zo gaat het in het leven en veelal ook op de Camino, dat is ook in jouw verhaal te lezen. Het mooie is dat een Camino het mogelijk maakt om met elkaar mee te leven, het maakt de wereld ruimer. Daarom is het zo belangrijk dat je doorgaat zoals je het doet en ons blijft vertellen over je ervaringen. Er wordt dagelijks naar uit gekeken. Fijne avond en morgen weer een goede wandeldag !
  2. Anna Dijkstra:
    25 mei 2019
    Heel veel sterkte voor je zwager Imre! Wij hopen dat het allemaal goed mag komen!
  3. Joke koek:
    25 mei 2019
    Sterkte Imre, hopelijk komt alles goed met je zwager. Succes met de laatste km.🚶‍♂️
  4. Wim en Marianne:
    25 mei 2019
    Irme veel succes verder op jou tocht en veel beterschap voor jou zwager en sterkte voor zijn en jou familie.
    Groetjes uit Amersfoort.
  5. Liana:
    25 mei 2019
    Heel veel sterkte met je zwager. Ik hoop dat Jacobus het goed met jullie voor heeft en dat voor beide de weg nog niet teneinde is.
  6. Dineke van Geel:
    Sterkte met jouw zwager.
    Succes met de komende dagen. Respect hoor!
  7. Lida Jonkers:
    25 mei 2019
    Sterkte met je zwager Imre, hoop dat het snel beter gaat, en succes met de wandeling verder hoop voor jullie zonder verdere problemen
  8. Willeke:
    Sterkte Imre
    Duim voor jullie dat alles goed gaat komen
  9. Magda:
    25 mei 2019
    Zo zie je in gedachten ben je bij je zwager en het leven gaat gewoon door, en jij loopt je weg letterlijk en figuurlijk, veel kracht voor allen in je fam en om je heen!!!!
  10. Joop Jansen:
    25 mei 2019
    Ik sluit me geheel bij Magda aan. Veel kracht toegewenst.
  11. Annelies:
    25 mei 2019
    Namens Cor zijn vrouw Annelies (zus van mijn jongste zus Margriet, hartelijk bedankt voor het medeleven. We hopen er het beste van, maar de dokter van vandaag zei, dat het een hele lange weg gaat worden en het kan ook nog alle, zeker minder leuke, kanten op, maar toch bedankt!! En Imre zet ‘m op.
  12. Ab Aberson:
    26 mei 2019
    Alle goeds Imre. Ook voor de familie waarover ik lees. Bedankt voor je verslagen. 👍
  13. Pim:
    26 mei 2019
    In gedachte leef ik met u mee.