5e etappe van Aumont-Aubrac naar Nasbinals

11 juli 2021 - Nasbinals, Frankrijk

Vroeg op, want het ging een lange dag worden. Licht klimmen en dalen over 28km. Langste dag ook van deze tocht. Eigenlijk best wel prima paden.
gisteravond nog best gezellig gegeten en aangezeten met wat pelgrims. Moest van de hospitalera 10 uur binnen zijn. De deur ging dicht. Over vandaag omdat het best een lange dag was met veel warmte weinig te melden. De foto’s zeggen meer dan ik vertellen kan. Morgen ga ik afscheid nemen van de franse w. Die doen 2 etappes in een. Dus 33km. Ik hak het in tweeën. Moet niet op werken gaaN lijken. Het weer is prima. Rond de 26 gr en strak blauwe lucht. Af en toe leek het landschap wel op een wandeling op de maan. Straks met een groepje ergens eten en alvast wat overnachting reserveringen doen voor de komende dagen. Ik groet jullie en geniet van de foto’s

imre

1. Ad Huizing:
    11 juli 2021
    Geen finish-biertje? (Une bière d' arrivée ???)
  2. Imre:
    Die hadden we al bij de laatste 2 kilometer
  3. Josefine:
    11 juli 2021
    Hoi Imre, in Nasbinals moet volgens mij nog een monument staan voor een Nederlandse pelgrim. Morgen ook weer een mooie dag. En boven hebben ze lekkere koffie met gebak.
    Bon chemin
  4. Ate van der Zaag:
    11 juli 2021
    Hoy Imre, leuk om je verhalen te lezen, zo te horen gaat het goed met je en geniet je van de reis. Ik wens je een voorspoedige voortzetting van je wandel avontuur.
  5. Ria de Jonge:
    11 juli 2021
    Prachtig daar, mooie foto's!
  6. Annemieke Blom:
    11 juli 2021
    Leuk je verhaal weer! De foto’s geven inderdaad een duidelijk beeld. Heb je een leuke overnachtingsplaats?
  7. Wilma Raats:
    De foto’s zeggen zeker genoeg …… prachtig weer Imre 🤩
    Fijne dag maar weer morgen 🍀
  8. Ria van de Ven-Landzaat:
    11 juli 2021
    Minder tekst maar mooie foto's is ook prima!!!
  9. Ans Dukers:
    12 juli 2021
    Leuk, je verhalen en foto's. Indertijd in het voorjaar gelopen, veel bloeiende brem.
    Blijf genieten.👣🥰